Reklama

Nova práce, šli byste do toho?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 10.10.18 13:54
Nova práce , šli byste do toho?

Ahojky předem se omlouvám za anonym :) chtěla bych jen poprosit o vaše názory co byste dělali vy. :) Jsem rok po mateřské, pracuji jako prodavačka v jednom malém krámku ve městě je to kousek od naší vesnice ale školu a školku máme jen tady takže děti vozime stejně do toho města. Naskytla se mi nabídka, u nás na vesnici máme krám s hospodou, bohužel do teď ji měl v nájmu jeden vetnamec a byla to hrůza, vše předražené a pivo v hospodě katastrofa. Vesnici máme docela velkou, lidí hodně a rádi chodí do hospody ale při tomhle pánovi už je to začíná štvát. Chtějí mu ukončit nájem a aby skončil. A teď k dotazu. Přemýšlím že bych to vzala místo pana, ještě s mojí mami ta by měla hospodu na starost a já krám. Takže bychom na to byly dvě. Tuhle práci mám ráda dělala jsem ji ještě i před mateřskou ale láká mě i tohle. Nájem je měsíčně 1000kc plus samozřejmě elektrika. Vím že to není žádná sranda, hodně starostí okolo atak. Co byste dělali vy, šli byste do toho? Tady se mám dobře, skvělou kolegyni ale pořád mě to vrtá hlavou. :)

Reklama

Reakce:

Ivčis
Závislačka 3744 příspěvků 10.10.18 13:59

Nešla, už by to nebylo do práce a s práce s „čistou“ hlavou. Ale pořád přemýšlet co kde udělat, vylepšit, opravit a já nevím co všechno. Někdo na to má jiný ne.

chrastitko11
Kecalka 471 příspěvků 10.10.18 14:03

Já bych si toho třeba šla .. :palec:

Premek_Orac
Závislačka 4307 příspěvků 10.10.18 14:04

Jestli si to trochu neidealizuješ. Obvykle je to totiž tak, že Vietnamci jsou schopní ekonomicky přežít i tam, kde to místní vzdali…