nožičky na špičkách a vtočené dovnitř

Anonymni
20.10.09 21:49

nožičky na špičkách a vtočené dovnitř

ahoj maminky máte někdo problém stím,že vaše dítko když začalo chodit mělo nožičky vtočené dovnitř?,má dcerka se začína stavět na nožičky azačíná ťapat a má jednu nožičku spíše vtočenou dovnitř a ještě k tomu je na špičkach nemáte stím někdo zkušenost????

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

5018
20.10.09 22:11

Nejsem odborník, tak mě neber úplně vážně…ale dcera měla jednu nožičku hodně stočenou dovnitř, když začínala první krůčky, docela to vypadalo děsivě.A na špičkách byla taky…než jsem to začala řešit, přestala a teď vyšlapuje normálně.Takže je možné, že to je běžné, když se děti teprve staví (u syna si na nic takového nevzpomínám, ale už je to relativně dlouho)…ale nevím to jistě, sama jsem zvědavá, co kdo napíše…

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2349
20.10.09 22:45

JJ taky Jakub vtáčí nožky dovnitř. Na špičky teda nenašlapoval.
Ale na rehabce nám právě sestřička kladna na srdce, jak je to důležité, aby při prvních krůčkách správně našlapoval přes celou nohu a ne jen na špičky.
Zrovna dneska jsme byli na rehabce na cvičení, tak stále máme masírovat vnitřní hrany chodidel, protahovat nárty atd.
Doporučovala bych dojít někam k odborníkovi, nebo k dětstké doktorce,aby vás někam poslala.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2139
20.10.09 23:50

Malý nožičky nevtáčí, ale zase ze začátku chodil po špičkách. Prý to dělá hodně dětí. Teď už našlapuje na celou, jen když utíká, nebo se snaží mazat rychleji, tak jde po špičkách. Když je v punčocháčích, Harapes hadra :lol:
My jsme to nijak neřešili, přešlo to samo a věřím, že i běhat bude normálně. Jinak návštěvou odborníka určitě nic nezkazíš a možná kvalitní boty by mohly pomoct naučit správně našlapovat a stavět nohu…

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymni
21.10.09 08:27

..

Alunko a kam chodíte na rehábku to chodíte cvičit vojtovku nebo jsou na to i jinné cviky než vojtovka??

• Nahlásit