Nutí mě jít na potrat

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
5.11.21 02:33

nutí mě jít na potrat

Jsem v šestém týdnu těhotenství, předevčírem jsem zjistila, že čekám dvojčata. Bohužel jsem ještě studentka vysoké školy bez vlastních příjmů. Samozřejmě je to neplánované, prostě jsme jednu noc udělali blbost. Přítel řekl, že se omlouvá, ale na dítě není vhodná doba. Rodiče mají stejný názor a všichni mě posílají na potrat.

Dva jsou větší starosti než jeden, nikdo neuvažuje nad tím, že si to nechám. I když před nimi hystericky brečím a potrat odmítám. Dnes mám jít pro první pilulky. Z představy, že ve mně budou umírat a pak si jen vezmu poslední prášek na jejich vypuzení je mi špatně, už teď mám výčitky a vím, že mě to zničí.

Nevím co dál, je pravda, že finančně bysme na tom nebyli nejlépe (přítel má průměrný plat) a měla bych dodělat školu. Už tři noci skoro nespím, nemůžu, místo toho jen brečím.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
336
5.11.21 03:03

Dulezite je, co chces ty. Ne rodice, ne partner. Kolik mas roku? Pocitam, ze kdyz studujes na vysoke, tak urcite vice nez 18. Kolik roku mas do dokonceni skoly? Jak dlouho jste spolu s pritelem? Mate spolecne bydleni? Jestli mate vazny vztah, tak hold proste se zmenilo poradi. Proste dite a behem toho dostudovat skolu. Pritel ma prumerny plat, ale tak to bude mit i v budoucnosti, ne. Zazracne se mu nezvedne o 100% a ty budes brat materskou ted a nebo az v budoucnosti. Tak v tom moc velka zmena neni.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2410
5.11.21 03:47

Že nyní to jsou dvojčata ještě neznamená, že to tak zůstane. Když nepůjdeš na potrat uživíš vás? Máš alespoň brigádu? Když to přítel nezvládne a budeš dostávat jen alimenty a RP bude to stačit? Jak jsi na tom s bydlením? Toto bych si promyslela a podle toho se rozhodla. Abys jednou nelitovala podle varianty, kterou si vybereš, ale nikdo tě nutit k přerušení nemůže.