Nutí mě jít na potrat

Napsat příspěvek
Velikost písma:
33895
5.11.21 08:20
@Anonymní píše:
Jsem v šestém týdnu těhotenství, předevčírem jsem zjistila, že čekám dvojčata. Bohužel jsem ještě studentka vysoké školy bez vlastních příjmů.Samozřejmě je to neplánované, prostě jsme jednu noc udělali blbost. Přítel řekl, že se omlouvá, ale na dítě není vhodná doba. Rodiče mají stejný názor a všichni mě posílají na potrat.

Dva jsou větší starosti než jeden, nikdo neuvažuje nad tím, že si to nechám. I když před nimi hystericky brečím a potrat odmítám. Dnes mám jít pro první pilulky. Z představy, že ve mně budou umírat a pak si jen vezmu poslední prášek na jejich vypuzení je mi špatně, už teď mám výčitky a vím, že mě to zničí.

Nevím co dál, je pravda, že finančně bysme na tom nebyli nejlépe (přítel má průměrný plat) a měla bych dodělat školu. Už tři noci skoro nespím, nemůžu, místo toho jen brečím.

Proč sis hned nevzala Postinor? No, to už je tedˇjedno. Polož si základní otázku, zvládla bys vše sama? Vzhledem k tomu, že tě všichni posílají na potrat, tak od nich asi moc pomoc čekat nemůžeš. Kdybys měla bydlení a našetřeno, tak budiž, ale takhle? Bohužel ten potrat je v téhle situaci asi nevyhnutelný. Záleží ale samozřejmě na tobě, nikdo tě nutit nemůže.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
77226
5.11.21 08:21
@terien píše:
V tom případě nemá co řešit :nevim: jinak jo, přesně takhle to je. Chlap z potratu žádné trauma nemá, protože ho nepodstoupí. Otce do rodného listu zapsat nemusíš, ale matka je tam zapsaná vždy, takže největší část péče a povinnosti opravdu spočívá na ženě. Nebo sis nevšimla, že chlapi nerodí?

jo, ale proč by ho nezapsala? když on nebude chtít dobrovolně, tak soudně - zřejmě je to normální slušný člověk

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
118
5.11.21 08:24
@terien píše: