Oblíbený herec, herečka

• Fotoalbum (1)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Imane
14.1.13 16:06

Oblíbený herec/herečka

Ahoj všem, tak nějaké téma na „odlehčení“. Poslední dobou, když občas zapnu TV, tak se divím hereckým výkonům některých umělců a to jak našich, tak cizích. :mrgreen:.Možná je to tím, že stárnu a stává se ze mě náročnější divák :). Každopádně by mě zajímalo, jací herci vás opravdu zajímají a považujete je za skutečné umělce na svém místě nebo u kterých si naopak říkáte, zda se neminuli povoláním? :kytka: ;). Za sebe mohu říct, že si kladu otázku, proč hraje Sabina Laurinová a Vojta Kotek :D.

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
2299
14.1.13 16:15

Tak herečku oblíbenou žádnou nemám, asi proto, že jsem žena. ;)
Ale nikdy mě nezklame Ondřej Vetchý. :srdce:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
10048
14.1.13 16:16

Tak ode mě to nebude asi moc duchaplný, nejsem žádnej odborník ale já mám z herečel nejradši J. Roberts a J. Aniston, na ty se mě vždycky moc hezky dívalo.
A z českých herců mám nejradši starou gardu- kopecký, svěrák, smoljak, sovák, donutil, polívka… :) a z hereček to samý: janžurová, zázvorková, stašová, holubová.
Naopak nesnáším mladší generaci typu Geislerová, Vilhelmová atd… :zed:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5579
14.1.13 16:24

Fakt dobří(jsem ochotna koukat i na mizernej film, pokud v tom hraji)

Karel Roden
Daniel Day-Lewis
Kate Winslet
Leonardo DiCaprio
Hugh Grant :mrgreen:
Sean Penn
Gary Goldman
Alan Rickman
David Thewlis
Claire Danes
Judi Dench

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Run
20807
14.1.13 16:25