Odmítnutí rodičky v Podolí

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
2275
15.5.12 13:45

odmítnutí rodičky v Podolí

Ahoj, ráda bych se zaptala vás, které jste již rodily a to konkrétně v Podolí, jestli se často stává, že rodičku (řádně zaregistrovanou) v době porodu odmítnou.Stalo se vám to?
Dnes jsem mluvila se známou, která v Podolí pracuje jako lékařka, že registrace je prý naoko, že nejdřív mají přednost soukromé pacientky tamních lékařů (ty prý na registraci rozhodně frontu nestojí) a potom až registrované maminky. Máte zkušenost? Odmítají často? Má smysl se tam registrovat pokud už předem je jasné, že porodit tam je jen o štěstí?
Děkuji.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
13903
15.5.12 13:49

Tak odmítnout tě můžou všude, pokud maj plno. Z toho bych si hlavu fakt nedělala…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2926
15.5.12 13:51

Souhlasím s @mooch , odmítnout tě můžou všude, i když jsi zaregistrovaná…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
779
15.5.12 13:53

já si myslim, že ti lékaři tam zase takové zástupy rodících rodiných příslušnic mít nebudou..a je to tak všude, když je plno nevezmou tě..tak ti nezvýbá vybrat si dle tvého názoru nejlepší porodnici a modlit se aby neměli plno :palec:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
274
15.5.12 14:03

Já rodila v Podolí 2× a pokaždé Mě vzali a setkala jsem se jen jednou s tím, že někoho odmítli (z mého okolí). A to mojí kamarádku a tu přímo neodmítli, ale řekli jim, že k porodu ještě nevypadají, tak ať čekají na chodbě a kontrolovali je tam. Oni tedy nakonec odjeli jinam, tomu se nedivím, na chodbě bych taky nechtěla být v kontrakcích. Jinak opravdu odmítnout můžou všude, když je plno.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2275
15.5.12 14:05

Jo jo, to že tě mohou odmítnout všude beru, spíš mě zajímalo, jestli je těch odmítnutých maminek pár ( prostě se to jeden den v měsíci nakumulovalo) nebo je to denní chleba.