Online přivýdělek

16
21.3.20 13:30

Online přivýdělek

Ahoj holky,
Jsem studentka a ráda bych si přivydělala nějaký drobný „peníz“ ke studiu. Bohužel, jak řádí ten vir, nemůžu si dovolit chodit na brigádu. Pokud vše klapne, tak v létě budu mít na léto brigádu. I přesto bych ráda něco málo vydělala. Máte někdo s tím zkušenost?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Ou
14880
21.3.20 13:53

No musíš si rozmyslet co umíš a začít hledat firmy, kterým to nabídnout.

Hledej různé eshopy na zákaznické linky a případně krizová callcentra, pokud jsi alespoň trošku použitelná pro komunikaci s naštvanejma lidma.

Jinak pokud nesdílíš domácnost s někým z ohrožené skupiny (senioři, lidi s narušenou imunitou a podobně), tak se normálně ozvi nejbližší samoobsluze - brigádníky budou potřebovat - i třeba jen do skladu.

Ale nikdo kdo teď není součástí páteřní sítě služeb fakt lidi nabírat nebude.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Ou
14880
21.3.20 14:18

Jakmile po vás někdo chce vstupní poplatek za materiál/školení, jakmile vám někdo slibuzje zázračné zbohatnutí a kariéru bez práce, jakmile máte prodávat nějaké zázračné zboží, tak jedinné co chce je abyste mu posalli prachy a pak abyste zkusili ukecat dašlí nepříliš inteligentní osoby, aby poslali prachy zase vám, protože vám uvěří, že si skvěle vyděláte. To je podstata MLM - multilevel marektngu. Jako výdělek to funguje jen zakladatelům s nápadem, co se chytí. Spodn vrstvy pyramidy prostě přijdou o svoje prachy.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Ou
14880
21.3.20 14:26

@Jackiea7 tak to bohužel mají pravdu, no..

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
956
21.3.20 14:32
@Jackiea7 píše:
Dekuji z rady! Bohužel bydlím spolu s rodinou, miminkem a babičkou, proto mě nechtějí pustit :zed:… našla jsem si privydelek na www.populace.cz , vypadá to důvěřivě, asi to vyzkouším :palec: