Operátor call centra a antidepresiva
- Fotoalbum (0)
- Sledovat e-mailem
- Přidat k oblíbeným
- Zapnout podpisy
- Hledání v tématu
- Sledovat eMimino.cz
Pro zakladatelku - škoda na dpp se práce na ostraze nevyplatí. Je to 78 kč hrubého mínus 15 proc daň
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
Ahoj, kdyyž jsem šla k závodnímu lékaři s poznámkou v kartě že beru AD, musela jsem donést ještě papír od psychiatra, že tu práci můžu vykonávat a nemá vliv na to, proč beru léky. napsal tam i diagnozu, ale prostě napsal, že jsem stabilizovaná a tuto práci můžu vykonavat. To doktorce stačilo.
Ze zdrav. důvodů inko
- Citovat
- Upravit
@Anonymní píše:
Ahoj, kdyyž jsem šla k závodnímu lékaři s poznámkou v kartě že beru AD, musela jsem donést ještě papír od psychiatra, že tu práci můžu vykonávat a nemá vliv na to, proč beru léky. napsal tam i diagnozu, ale prostě napsal, že jsem stabilizovaná a tuto práci můžu vykonavat. To doktorce stačilo.
Ze zdrav. důvodů inko
Asi taky záleží na tom, o jakou práci šlo a hlavně - diagnózu a medikaci se dozví smluvní lékař zaměstnavatele, ne zaměstnavatel.
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
Vis, kolik lidí dnes zere antidepresiva? Kdyby to melo vadit, budou tu davy nezaměstnatelných. Hod se do klidu a vůbec to neřeš. A jestli se ti to nechce s doktorem moc rozebírat, příprav si předem nějakou neutrální odpověď typu: Procházela jsem náročnějším obdobím a po antidepresivech jsem sáhla, aby mi pomohly trochu se stabilizovat. Tečka.
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
@eumedon Ano, to je pravda. Dělám práci kde musím mít psychickou odolnost, řekla bych že v call centru je to podobné.
- Citovat
- Upravit