Psychologická poradna pro snažící se, těhotné i maminky
Mgr. Lucie Machová
Sama jsem také zdravotník a moc dobře vím, co to je „otravný pacient“… ALE na Tvém místě bych určitě zavolala a slušně se domluvila… neboj, tohle není obtěžování.
Měsíc je dlouho zavolala bych…určitě na to sestra zapoměla…úplně v pohodě nikdo tě po měsíci nebude mít za otravného pacienta…a i kdyby jde o tvé zdraví že?
Řekla bych, že výsledky jsou v pořádku a tak to jen odeslali praktickému lékaři. Kdyby to bylo špatný, volali by. Ale cinknout tam není ostuda, ani otravování.
Jsem zdravotník a určitě bych zavolala a pojem otravný pacient je úplně něco jiného tam patří kašílek, chřipečka ve 2 ráno v nemocnici 😁 😁Zavolej
@Anonymní píše:
Ahoj všichni, vím, že se musím rozhodnout sama, ale zajímají mě názory ostatních. Na podzim jsem byla odeslána odborným lékařem na několik vyšetření, poslední v říjnu. Po tom posledním jsem volala sestře, jestli mi dá termín, kdy si můžu přijít pro výsledky. Řekla mi, že až to přijde (mělo do týdne), tak se lékař podívá a sestra zavolá s termínem, podle toho, jaké ty výsledky budou. No a je to měsíc a nikdo se neozval. Zavolali byste si sami? Když zavolám, nebudu vypadat jako otravný pacient? Kde je ta hranice pro vás, jak dlouho čekat? Zajímá mě názor „obyčejných“ pacientů i zdravotníků. @pudoslava, @Lama Lama, jiné zdravotníky neznám.
Volala bych. Kdyby volal pacient, byla bych ráda.
Zavolej, měsíc je dlouhá doba. Jsem taky zdravotník a moc dobře vím, co znamená otravný pacient, ale tohle není ten případ.
Na tatku zapomneli i s rakovinou. Mel dostat termin na ozarovani a taky cekal mesic a nic. Kdy z tam zavolal, tak do tydne zacali.
Chápu. Půl roku čekám na termín kontroly, měla by být i laboratoř. Zatím chodí e-recepty. Poprvé mi napsali, že se ozvou v září, nyní bez odpovědi přišel opět e-recept. Také si připadám otravná, i když se ozývám po 3 měsících.
Kdyby se mi meli od doktora za tyden ozvat a nic, tak bych zavolala sama max po 14 dnech