Otravný pacient?

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
20.11.19 18:09

Otravný pacient?

Ahoj všichni, vím, že se musím rozhodnout sama, ale zajímají mě názory ostatních. Na podzim jsem byla odeslána odborným lékařem na několik vyšetření, poslední v říjnu. Po tom posledním jsem volala sestře, jestli mi dá termín, kdy si můžu přijít pro výsledky. Řekla mi, že až to přijde (mělo do týdne), tak se lékař podívá a sestra zavolá s termínem, podle toho, jaké ty výsledky budou. No a je to měsíc a nikdo se neozval. Zavolali byste si sami? Když zavolám, nebudu vypadat jako otravný pacient? Kde je ta hranice pro vás, jak dlouho čekat? Zajímá mě názor „obyčejných“ pacientů i zdravotníků. @pudoslava, @Lama Lama, jiné zdravotníky neznám. :lol:

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
5672
20.11.19 18:11

Sama jsem také zdravotník a moc dobře vím, co to je „otravný pacient“… ALE na Tvém místě bych určitě zavolala a slušně se domluvila… neboj, tohle není obtěžování.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2278
20.11.19 18:12

Měsíc je dlouho zavolala bych…určitě na to sestra zapoměla…úplně v pohodě nikdo tě po měsíci nebude mít za otravného pacienta…a i kdyby jde o tvé zdraví že?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4966
20.11.19 18:23

Řekla bych, že výsledky jsou v pořádku a tak to jen odeslali praktickému lékaři. Kdyby to bylo špatný, volali by. Ale cinknout tam není ostuda, ani otravování.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
20.11.19 18:28

Jsem zdravotník a určitě bych zavolala a pojem otravný pacient je úplně něco jiného tam patří kašílek, chřipečka ve 2 ráno v nemocnici 😁 😁Zavolej

• Citovat
  • Nahlásit
4643
20.11.19 18:30

Klidně bych zavolala :palec:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
73689
20.11.19 18:32
@Anonymní píše: