Pláč ve školce

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

carola
Kelišová 6699 příspěvků 17.09.18 13:07
Pláč ve školce

Ahoj. Mám dcerku 2,5 roku a od září začala chodit na zvykání do školky. V březnu se musím vrátit do práce. Původně jsem myslela, že půjdu trošku dřív, ale je mi jasné, že to ani omylem. Byla zatím 3×. Poprvé chvíli se mnou, podruhé jsem ji tam nechala a cca za půl hodiny mi volaly, ať přijdu, že ji nemohou uklidnit. Dnes jsme přišly a už dole v přízemí strašně plakala a nahoře se snažila utéct a ve školce uvnitř šílenej řev, až si děti zacpávaly uši. Do toho tam plakala ještě jedna holčička, která tam maminku neměla a natahovala ke mně ruce, že chce také ke mně. Takže jsem sama řekla paní učitelce, že i s ohledem na tu holčičku a ostatní děti půjdeme raději dnes domů. Ale upřímně z toho mám hrůzu, jak to bude dál. Do práce se vrátit musím, muž nás neuživí, máme ještě 10-letého syna. Paní ředitelka chce, abysme zatím chodily jen 1×týdně. Jak dlouho si vaše děti zvykaly a co dělat, když si prostě nezvyknou? Už jsem i uvažovala, že bych šla pracovat do kasina jako servírka a dělala bych jen noční, aby mohla být se mnou doma, ale nevím, jak bych zvládla nespat a fungovat. Děkuji za případné příspěvky.

Stránka:  1 2 3 4 Další »

Reakce:

smurfka
Nadpozemská drbna 29601 příspěvků 17.09.18 13:17

tak od září do března je dost času..je ještě malá..to se poddá..dávala bych ji tam jednou týdne jen na dopoledne..a od vánoc bych to stupnovala na více dní..a to že si učitelky nedokáži poradit se řvoucím dítětem je teda divné..kdybych už byla v práci a volali at si přijdu pro dítě že ho neumí utěšit, tak bych si asi klepala na čelo..využívají toho, že ví že jsi doma.

smurfka
Nadpozemská drbna 29601 příspěvků 17.09.18 13:18