Placená stáž

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
7.2.16 19:54

Placená stáž

Studuji kombinovaně VŠ, nyní jsem po RD registrovaná na ÚP.
Mám možnost jít na placenou stáž.
Pokud jsem registrovaná na ÚP, můžu si vydělat 4950,–, aby mi stát dále platil pojištění.
Na stáži bych si ale vydělala cca 6500,– - nižší úvazek nelze.
Kolik bych si musela platit zdrav poj. a soc?

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
31672
7.2.16 20:00

Stačí jen zdravotní, to je něco přes 1000

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
7.2.16 20:04
@slavuska1
@slavuska1 píše:
Stačí jen zdravotní, to je něco přes píše: Více

a oficiálně budu zaměstnanec? to asi ne, když zaměstnavatel za mě to zdrav. soc. platit nebude, ze?

• Citovat
  • Upravit
7376
7.2.16 20:04

Asi 1350 kc zdravotni kazdy mesic. ja bych volila staz, kdyz nic je to praxe do cv:)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
7376
7.2.16 20:05
@Anonymní píše:
@slavuska1a oficiálně budu zaměstnanec? to asi ne, když zaměstnavatel za mě to zdrav. soc. platit nebude, ze?

tak to zalezi, jakou budes mit smlouvu na tu staz

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
970
7.2.16 21:07
@Anonymní píše:
Studuji kombinovaně VŠ, nyní jsem po RD registrovaná na ÚP.
Mám možnost jít na placenou stáž.
Pokud jsem registrovaná na ÚP, můžu si vydělat 4950,–, aby mi stát dále platil pojištění.
Na stáži bych si ale vydělala cca 6500,– - nižší úvazek nelze.
Kolik bych si musela platit zdrav poj. a soc?

Podle mzdový kalkulačky ti vychází čistého 5320 Kč, pokud uplatníš slevu na dani jen na sebe. Je to málo, ale bude se ti počítat odpracovaná doba na důchod, pokud nebude vedená na ÚP. Sociální se ti bude ztrhávat podle výdělku, zdravotko si musíš doplácet do minimální výše, která se počítá z minimální mzdy. Mzdovka ti prostě ztrhne z platu větší procenta na zdravotko než těm, kdo vydělá nad minimální mzdu. Mzdová kalkulačka už s tímto počítá.