Podivný průběh virózy

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
56
20.10.21 13:37

Podivný průběh virózy

Ahojky, protože je teď virózové období, jdu si sem pro radu, jestli jste někdo neměl něco podobného jako já a co s tím dělat :D
Už od minulého úterý je mi divně, začalo to silnými bolestmi hlavy, pak se přidaly mdloby, měla jsem pocit že brzo omdlím a to se střídalo s tím, že jsem si myslela že za chvíli budu zvracet. Studuju ještě VŠ a školu mám skoro každý den a absence se dost řeší, takze jsem do školy do pátku normálně chodila. Nevolnosti byly nejhorší vždy ráno a MHD mi s tím zrovna nepomohlo. Každou zastávku jsem se připravovala že vystoupím a hodim to někam do křoví :lol: no a pak přišel víkend, tak jsem si řekla, že to můžu konečně vyležet. Celý víkend skoro ok, protože jsem jen ležela a nic nedělala, tak mi bylo docela v pohodě. No v neděli večer mě začalo bolet v krku, v noci jsem bolesti nemohla spát a ráno krk úplně opuchly. Já blba ale šla do školy a samozřejmě jsem se cestou pozvracela. Šla jsem k dr. hlavně kvůli omluvenku do školy. Řekla jí problem, ona vypadala, že vůbec neví co mi je. Střelila že chřipka. Teplotu jsem sice měla, ale jen zvýšenou (max 37,6) a teplota přišla až v to pondeli. A chřipka přece chodí náhle. Udělala CRP a to vyšlo 9. Což je skoro nic, prostě asi lehčí viróza. Tak mi dala omluvenku na 3 dny a řekla ať to vylezim a kdyžtak ať za 3 dny přijdu. No, ležím a mám pocit že se to vůbec nelepší. Nemám ani rýmu, ani kašel (pokud nepočítám 3× zakaslani za den), akorát mám celkem zalehle uši a jsem přecitlivělá na hluk. Teplota furt kolem 37,3. Je mi špatně od žaludku, nemám chuť k jídlu, cítím že mám slabé svaly. Ale nejhorší fakt ráno, přes den jsem schopná i něco poklidit. Na chřipku mi to prostě nesedí, tam je přece horečka a přijde hned z plného zdravi. Covid negativni. A tím že je mi už týden špatně a vůbec se to nelepsi, tak mám pocit, že je to fakt už nekonečné.