Pop pilates

73
16.7.15 16:58

Pop pilates

Ahojky všem, potřebuji zhubnout a chtěla bych poradit.
Jelikož nejsem celý život vůbec zvyklá cvičit a držet dietu (do 30-ti let jsem byla štíhlá jako proutek i když jsem jedla jako otesánek), tak nyní po 35. roce a dvou dětech se situace poněkud obrátila a musím shodit aspoň 7 kg, abych se dostala na váhu před těhotenstvím. Moje postava je strašně rozkydlá, narostl mi zadek, boky a stehna, že se stydím svlékat i před zrcadlem. :oops: Moje otázka zní: Je lepší jezdit obden 40 minut na elipticalu + cvičit pop pilates (blogilates) na určité partie nebo ten eliptical + 30 denní výzva na určité partie??? Máte zkušenosti co je lepší, aby výsledky byly rychlejší? Jídlo taky začínám měnit na zdravější styl, tak uvidíme. Co do teorie, tak o jídle to mám načtený, ale praxe pokulhává. Občas se nedokážu ovládnout v jídle. :zed: Nevím jestli jíst 5× denně nebo jen 3×. Nebo kdy naposledy jíst večer. Názory se dost mění. Děkuji moc všem za vaše rady. :kytka:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

108
16.7.15 18:04

@0001 Názory na hubnutí se různí podle toho, protože na každého zabírá něco jiného. Někomu vyhovuje jíst 5× denně, někomu 3×. Já jsem taky pořád hledala, jak mám jíst. Mně vyhovuje jíst 4× denně - líbí se mi názory Jillian Michaels- četla jsem knihu Vyhrajte boj o štíhlé tělo. Hubnutí je hodně o jídle a pokud přidáš cvičení, je to bonus. A ohledně cvičení - záleží, co ti bude vyhovovat, já začínala s Jillian, ale je lepší procvičovat všechny partie těla, ne jen jednu, proto bych 30ti denní výzvu nebrala a blogilates je dobrá volba, pokud najedeš na její stránky, tak tam má na každý den cvičení, podle kterého můžeš cvičit

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
73
16.7.15 18:13

No to je právě ono. Každej říká něco jiného, ale asi to jinak nezjistím, než to zkusit. Jillian jsem zkoušela, ale bohužel ji nemůžu cvičit. Zkoušela jsem 30 day shred a to skákání není pro mě. Proto mě napadl ten pop pilates. Je hodně vychvalován, že formuje tělo a dělá hezký štíhlý svaly. U Jill se mi nelíbí její postava, ty ruce-jako chlap. Nechám si poradit, co zabralo ostatním, hlavně, aby byly vidět výsledky. :think:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
73
16.7.15 18:21

@Janise A můžu se zeptat na rozvrh jídla 4 x denně? To asi snídaně, oběd, svačina a večeře? Po kolika hodinách, jestli se tím řídíš. A v kolik jíš naposledy? Já totiž se učím hlavně snídat, to jsem celý život nedělala a na starý kolena :lol: je to poněkud těžší. Jelikož se starám o malý děti tak to někdy nevyjde, ale snažím se. Takže svačina dopoledne nějak nepřipadá v úvahu. Zatím. Díky moc za rady.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
8777
16.7.15 19:03

Ano, na kazdeho zabira neco jineho. Pokud jsi byla vzdy stihla, mohla by ti kombinace lehkeho aerobniho pohybu s pilates stacit. My mene stastne potrebujem cinky :mrgreen:

Jinak mne take vyhovuje jist ctyrikrat denne, cca 8, 12, 15.30 a 19.30.. A jim tedy hodne..

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
108
16.7.15 19:23

@0001 Ano je to tak - snídani, oběd, svačinu a večeři. Protože to mussím skloubit s prací, tak mi to vychází i dobře o víkendu. Mám to podobně jako Svandu, je důležité jíst tak po 4 hodinách. Já to nedodržuju přesně, někdy mi to nevyjde, ale to se nic neděje. Pokud vynechám svačinu, tak mám potom šílený chutě a snědla bych skoro všechno. Jestli chodíš ale apát dýl, tak si klidně dej nějakou druhou večeři, třeba bílkoviny, zelenina, kousekovoce. Jinak já i hřeším, hrozně miluju čokoládu a mám moc ráda hořkou, ale dám si jen 10g čtereček a na víkend dělám buchtu, tak tu taky, proto mi teď už váha stojí a posledních 5 kg je prý nejtěžší.
Jinak já teď skákání taky nemusím, tak vyhledávám videa, kde se neskáče. Viděla jsem videa pop pilates a líbí se mi, jak jsi psala, určitě bych zařadila cardio třeba na elipticalu a k tomu pop pilates

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
73
16.7.15 23:07

@Svandu @Janise O jídle 4×4 jsem už slyšela, že se ustupuje od 6× denně. A stejně tak o knize Jillian jsem slyšela samou chválu. Musím si jí sehnat a přečíst. Dost mě to zajímá. A i mě to tak vychází 4× denně, nebo aspoň myslím. Jinak dřív to spíš bylo o rychlým spalování, ale pak se vše obrátilo proti mě. No ani se nedivim, při těch prasárničkách, co jsem jedla. :oops: Prostě to na co jsem měla chuť a nic jsem nemusela řešit. A jsem hrozně línááá na sport. :lol: Takže jsem donucena začít se sebou něco dělat, lépe jíst, hlavně pravidelně a ne na noc!!! a hlavně, hlavně se začít hýbat a vydržet u toho. Jsem ten typ, co musí vidět výsledky, jinak končí. Proto si ráda přečtu, že toto cvičení má smysl a někomu opravdu pomohlo zhubnout a za jakou dobu, když už se budu muset dřít. Nejhorší jsou pro mě svátky, oslavy. To zhatí moje snažení, protože ten chlebíček, zákuseček prostě si nedokážu odepřít a pak se sakra těžko najíždí opět na zdravější režim. Prostě nemám pevnou vůli, a tak začínám zase znova. :nevim: :zed:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
73
16.7.15 23:09

A hlavně mi už i došlo, že bez toho pohybu to asi fakt nepůjde, tak tiše trpím. :mrgreen:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
108
17.7.15 12:36

@0001 Nechtěla jsem říct, že musíš jít 4× denně, na mě to funguje, ale jsou některé, kterým to nefunguje a jí třeba 5-6× denně, sama uvidíš co ti bude vyhovovat, hlavně jde o tu pravidelnost. Ve cvičení jsem zkoušela pilates, jogu, aerobic, ale co jsem začla cvičit podle Marušky z Rutiny, tak mě to moc chytlo a teď cvičím hodně podle Melissy Bender, ta už je trochu náročnější. Hlavní je začít a najít si cvičení, které tě bude bavit - klidně to může být běh, cvičení podle youtube.
Ještě jednu radu bych měla, napiš si míry okolo pasu, bříška, boků a vyfoť se zepředu, z profilu a zezadu a zkus se po měsíci zase změřit a vyfotit, je možné, že někdy jde váha dolů pomalu a budeš zklamaná, že váha jde pomalu a skončíš, ale na obvodu to určitě bude vidět (i na fotkách) až si to srovnáš. Tak ti přeju hodně trpělivosti a ať vidíš výsledky.
Mně už je taky 36 a dřív jsem mohla sníst, co jsem chtěla a byla jsem pořád hubená, ale teď už to tak není, tak se snažím váhu udržet, vím že to není dokonalý, ale já jsem spokojená.
A svátků a oslav se neboj já pro rodinu dělám každá týden buchtu krémovou, kterou si také ráda dám i chlebíčky (ty jsou naštěstí za dlouhou dobu) ale nedám si jich už tolik jako dřív, ale třeba místo svačiny nebo k snídani buchtu. Vždyť další týden se budeš stravovat zase dobře, tak tím nic nezkazíš, jde tam hlavně o množství a o četnost. Držím palce.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
73
20.7.15 14:19

@Janise Děkuju moc za rady a povzbuzení, hodně mi to pomohlo. Snad u toho vydržim a budu moct být jednou na sebe hrdá, že jsem to dokázala. Ohledně toho jídla - já se právě nějak nemůžu donutit jíst často, spíš mi to nějak časově nevychází. Teprve se učím řádu v jídle a opravdu to vychází tak na 4× denně. Dříve jsem jedla dost nepravidelně a hlavně až byl klid, a to hlavně večer. Ještě jednou díky moc za podporu a hubnutíé zdar. :kytka: :mavam:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama