Post pill amenorhea

1021
6.7.05 13:48

Post pill amenorhea

Cafte,
po vy:,–(ení HAK (začiatok apríla ) neprišiel menzes a ja som si s nadšením vsugerovala tehu-príznaky aj keď testy // neukazovali.
U lekára som si trošku zaslzila, keď povedal, že mimi nebude, skonštatoval stratu ovulácie po vy:,–(ení HAK a pichol vyvolávačku. Vraj na to nemám myslieť a za pár mesiacov sa cyklus sám upraví.
Začla som si sledovať hleny (na pravidelné meranie teploty som lenivá) a ovulácia zrejme zase neprebehla (žiadny bielok). Dnes som to mala dostať a nič.
Mám si ísť dať pichnúť vyvolávačku alebo čakať až sa cyklus naštartuje sám ?
Za ako dlho ste začli ovulovať ?
Miminko sa mi asi mstí - stále som naň mala čas a teraz ma už nechce :cry:
belmi

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

2107
6.7.05 14:42

belmi,
nic v zlom, ale neprehanaj prosim.. su tu snazilky ktore sa snazia o miminka roky a nie dva mesiace ! a navyse niekto tak nevinny ako je babatko nemoze mat taku vlastnost ako „pomstychtivost“.
to, ze nemas bielkovy hlien absolutne nemusi znamenat ze neovulujes, vyhladaj si nejake diskusie o hliene - aj tu na emimi je ich dost - a sama uvidis ze su tu maminky, ktore bielkovy hlien nikdy nemali a deticky maju.
pockaj do terminu MS, ak nepride, urob si test a mozno tam uz objavis svoje dve //, ak nie a MS ani po par dnoch nepride, chod k lekarovi. a daj sebe aj svojmu telu cas, aby sa dalo do poriadku po vy:,–(eni HA, naozaj to moze trvat aj par mesiacov. a hlavne nebud uz od zaciatku taka skepticka a ver svojmu babatku, ze vie, kedy k vam ma prist a ono pride.
drzim ti palce.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1021
6.7.05 15:14

Sorry, že otravujem … viem, že je to krátka doba a obdivujem psychiku všetkých dlhodobejších snažiliek … tú poslednú vetu som si fakt mala nechať sama pre seba… písala som to hlavne pre to aby som zistila, koľko kočkám trval prechod telíčka do plodného stavu… prosím o vymazanie môjho citového výlevu (biologické hodiny mi občas začínajú udierať aj na mozog :oops: )
belmi

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2107
6.7.05 15:32

belmi,
neotravujes, na to to tu je, aby sa clovek podelil o svoje radosti a starosti … len som ti chcela ukazat, ze by si po takej kratkej dobe nemala byt k sebe ani miminku taka plna beznadeje, ako bolo citit z tvojho prispevku. skus. :)

no a na tvoju otazku je velmi tazka odpoved, pretoze tieto veci su strasne individualne. mozem povedat skusenosti mojich kamaradiek - jedna otehotnela okamzite dalsi cyklus po vy:,–(eni HA (prave vcera nam oznamili, ze su v 12tom tyzdni), no a tej druhej to trvalo asi pol roka, co je tiez este uplne skvele.
osobne nepoznam nikoho z okolia kamaratiek, ktore by mali nejaky velky problem s cyklom (okrem nejakej tej nepravidelnosti v norme), MS alebo otehotnenim po HA. ale urcite sa take osobky najdu - aj tu na emimi som od niektorych nejake take prispevky citala.

takze ti prajem, aby tvoja vynechana MS uz znamenala to, co si tak prajes, a ak nie, tak aby sa tvoje cykly dali co najskor do poriadku a mohli ste sa zacat naplno snazilkovat :wink:

papa

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2304
6.7.05 17:14

Moje dcera dostala až 8 týdnů po vysazení HA skutečnou menstruaci. Ta injekce nic neřeší, jenom ti způsobí nějaké to krvácení, máš jen pocit, že se něco děje, ale jsou to zbytečné umělé hormony navíc. Nejdřív se srovnej přirozenou cestou. Nejčastěji se předává kontakt na paní Podhornou. Dej si do vyhledavače, má bylinkovou firmu naděje. Napiš jí svoje problémy, pošle ti bylinkovou kůru.
Stefinka

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
324
7.7.05 08:50

Já jsem po vysazení neměla MS víc jak půl roku, a nekrvácela jsem ani po té injekci!!! Tak jsem si prostě počkala..pak u MS po injekci přišla, jinak by asi nechodila vůbec, možná pomohl Gynex který jsem v té době brala i Sarapis byl dobrý.
Teď už to jsou 2 a půl roku a MS chvála Bohu chodí pravidelně (i když bych nejradši kdyby 9 měsíců nepřišla vůbec :D )

Takže trpělivost a nějakou tu bylinkovou kúru určitě.
Daria

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1021
7.7.05 09:07

Dík Stefi, takže radíš počkať na spontánnu menštruáciu a nevyvolávať ju injekčne.
Tiež som si to myslela, lenže lekár vravel, že to by som sa na ňu mohla pekne dlho čakať - prvú po HAK som dostala po dvoch mesiacoch až vďaka hormónom … budem si musieť zvyknúť, že život sa nedá načasovať ako pracovné stretnutia :D … keď som brala posledné pláto tabletiek, tak som mala všetko presne zrátané - kedy budem mať plodné dni, kedy pôjdem na materskú, kedy porodím :lol: … no a teraz som zistila, že to nie je taká sranda … a včera mi ponúkli postup v práci, s tým, že očakávajú, že nejaké dva roky nebudem tehotnieť …
Som rada, že sa môžem niekde vyplakať, kde ma nikto nepozná.
belmi

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama