Potíže s pokožkou

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Dandulaa
Nováček 1 příspěvek 14.05.19 21:52
Potíže s pokožkou

Dobrý den, kolem října roku 2018 se u mě začalo projevovat mírné svědění pokožky na stehnech, bocích, někdy i na rukách a u bradavek. (při koupání v teplé vodě se mi pak na těle tvořily červené skvrny na místech kde mě svědění trápilo ) Navštívil jsem svého kožního lékaře a ten mi předepsal nějaké masti na suchou pokožku, zeptal jsem se ho zda-li by se nemohlo jednat o svrab. ( Ten měsíc jsem strávil týden na chatě ) To však zavrhnul. Po používání těch mastí a tělových mlék svědění odeznilo ale občas mě něco zasvědilo ale v ten moment jsem to už přestal řešit, teď se mi svědění zase trošičku vrací, teď už to je jen na vnitřních stranách stehen a na jednom místě na levém boku. Na stehnech je to svědění doprovázeno mírným štíplavým pocitem s tím, že mi přijde jako bych tu kůži měl vlhkou ( mám i takový pocit např. Při cestování autobusem a nebo poté sezením ve škole ). Občas se mi svědění projevuje při fyzické námaze, kdy se začnu potit a začnou mě svědit stehna. Taktéž občas večer, kdy i když jsem v chládku a pouze ve spodním prádle, tak mě ty stehna ( občas i zadek ) zasvědí. A taktéž ráno po probuzení cítím menší svědění. Každopádně když když jsem nějak více zaměstnán, ani si neuvědomuji, že by mě něco mohlo svědit.

Reakce:
Ou
Kelišová 7405 příspěvků 14.05.19 22:10

Zajdi na kožní, alergologii a nech si u praktického lékaře udělat testy jaterních hodnot.

Azeretereza
Závislačka 2744 příspěvků 14.05.19 22:13