PPM učitelka

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
14.4.21 13:48

PPM učitelka

Ahoj,
jsme s manželem domluvený, že na RD půjde on. Mě končí PPM 10.6. takže 11.6. nastupuji do práce. Pracuji jako učitelka na ZŠ. Nevíte náhodou, jak to chodí, když nastoupím ke konci školního roku? Co tam budu dělat? A nemůže mi ředitelka nějak zabránit v nástupu? Díky.
Prosím o anonym. Mám přezdívku s pravým jménem a zaměstnavatel manžela to zatím neví.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
29762
14.4.21 13:52

No manžel by to měl oznámit, ať si za nej najdou náhradu, když jim chce za měsíc a půl odejít ne? Jinak se domluv s ředitelkou, vždyť v tom školství je teď i tak dost zmatek. Nebylo by lepší se domluvit s muzem, ze bys zůstala ty přes léto na RD a od září jste se vyměnili?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
16156
14.4.21 13:53

Tak co budeš ve tvé práci dělat fakt nevíme. Ale každopádně to v práci včas oznam. Bránit v nástupu zpět ti nijak nemůže.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
14.4.21 13:55
@Kriss Tina píše:
No manžel by to měl oznámit, ať si za nej najdou náhradu, když jim chce za měsíc a půl odejít ne? Jinak se domluv s ředitelkou, vždyť v tom školství je teď i tak dost zmatek. Nebylo by lepší se domluvit s muzem, ze bys zůstala ty přes léto na RD a od září jste se vyměnili?

Manžel dělá práci, kde dělá několik lidí to samý, takže když někdo vypadne, tak se nic neděje. A přes léto zůstávat na RD nechci, po PPM mám nárok na dovolenou, kterou bych si v pololetí už vybrat nemohla.

• Citovat
  • Nahlásit
60096
14.4.21 13:55

Asi bude nejlepší, když si zajdeš za vedením a domluvíte se.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
29762
14.4.21 13:58
@Anonymní píše:
Manžel dělá práci, kde dělá několik lidí to samý, takže když někdo vypadne, tak se nic neděje. A přes léto zůstávat na RD nechci, po PPM mám nárok na dovolenou, kterou bych si v pololetí už vybrat nemohla.