Práce u PČR

Anonymní
2.10.23 16:41

Práce u PČR

Zdravím, holky…chtěla bych se zeptat, zda některá pracujete u PČR?
Momentálně studuji na výšce předškolní a mimoškolní pedagogiku a asi zjišťuji, že to asi není to pravé? Obor je to sice krásný, ale nevím, jestli přímo pro mě, i když děti mám velice ráda…lidé ve třídě jsou bohužel na tom o dost hůř jak já, proto mě hodiny nebaví, většinu věcí už totiž vím z gymplu…
Odmala bylo mým snem pracovat u AČR nebo PČR.
Rodiče ale docela lpí na tom, abych měla titul, což na jednu stranu chápu, na druhou ne… :roll: Říkala jsem si, že bych to tedy zkusila k PČR a poté si i k práci dělala policejní výšku a nebo výšku v oboru práva, či něco takového..
Pracujete u policie některá? A je práce náročná? Nikoho známého tam nemám, tak se jen tak nemůžu optat :cert: pokud ano, byly náročné fyzické a psycho testy? Psycho testy jsem nikdy nedělala, moc si to neumím představit, ale někde jsem slyšela, že je tam otázka typu: „jestli se člověk rád dívá do ohně” :D ale zbytek tedy nevím, co tam mají.
Pokud byste mi některá napsala nějaké info, budu velice vděčná :kytka:
Předem díky a prosím o anonym - chodí zde rodinní příslušníci a nerada bych, aby věděli.
Pa :srdce:

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
2.10.23 16:48
@Anonymní píše:
Momentálně studuji na výšce předškolní a mimoškolní pedagogiku a asi zjišťuji, že to asi není to pravé? Obor je to sice krásný, ale nevím, jestli přímo pro mě, i když děti mám velice ráda…lidé ve třídě jsou bohužel na tom o dost hůř jak já, proto mě hodiny nebaví, většinu věcí už totiž vím z gymplu…
Rodiče ale docela lpí na tom, abych měla titul, což na jednu stranu chápu, na druhou ne… :roll: Říkala jsem si, že bych to tedy zkusila k PČR a poté si i k práci dělala policejní výšku a nebo výšku v oboru práva, či něco takového..