Práce uklízečky a těhotenství?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 11.02.19 12:19
Práce uklízečka a těhotenství?

Ahoj, jsem na začátku těhotenství, své běhu jsem vlastně zjistila tak že se mi zničehonic začalo v práci že všech těch čističů a saponatu zvedat žaludek a motat občas hlava, tak jsem si udělala test a bylo to.Ale chci se vlastně zeptat je pro mě tahle práce vůbec vhodná. Momentálně pracuji jako uklízečka na zš a poměrně dost se natáhla s kyblemi s vodou i když jsou tam vozíky, ale nejvíc mě straší ty saponaty, sice nezvracim, ale zvedá se mě furt strašně žaludek, poslední dobou vlastně z jakého kolik pachu…

Reakce:
P4ja
Echt Kelišová 7683 příspěvků 1 inzerát 11.02.19 12:25

Pokud netaháš těžké věci a můžeš si to dát na vozík, tak to asi vadit nebude. To, že je ti špatně z pachů, je normální. Otázka spíš je, co používáš, aby to nevadilo plodu, ale pochybuju, že to bude extra špatné, když se s tím umývají prostory pro děti.

Uživatel je onlinepikola
Neúnavná pisatelka 19839 příspěvků 11.02.19 12:27

Tak jestli nemyješ podlahy kyselinou, tak to nevadí. Doma asi taky budeš uklízet a takové věci neřešíš.
Po místních diskuzích by mě zajímalo, která práce je podle ženských zde bezpečná v těhotenství?

Příspěvek upraven 11.02.19 v 12:28

lorelai947
Kecalka 327 příspěvků 11.02.19 12:27

Takto, já jsem toho názoru, že druh práce není to hlavní co rozhoduje o tom jestli ji v těhotenství můžeš dělat nebo ne (samozřejmě se nebavím o opravdu rizikových zaměstnáních). Jde o to jak to zvládáš ty konkrétně. Osobně si nemyslím, že by ty saponáty byly nebezpečné a ty kýble s vodou bys neměla tahat v rukou ale vozit na vozíku a třeba je nedávat tak moc plné… Ale jak píši výše, jestli to nedáváš, tak je úplně jedno, co ti tady kdo napíše a zařiď se podle sebe :palec:

Káťa19
Echt Kelišová 8822 příspěvků 18 inzerátů 11.02.19 12:29