Práce v erotice a vztah

Anonymní
26.12.19 15:22

Práce v erotice a vztah

Zakládám příspěvek anonymně, protože se jedná o citlivé téma. Ráda bych si přečetla objektivní názor „normálních“ žen. Dlouhé roky se živím prostitucí. Do toho studuji a nemám v plánu se tak živit věčně (jen do doby, než dostuduji). Před 3 roky jsem poznala muže, kterému jsem o své práci (logicky) neřekla, ale po 6 měsících vztahu se to dozvěděl, byl naštvaný a musela jsem mu slíbit, že už to dělat nebudu. Slíbila jsem mu to, ale neskončila jsem s tím a opět jsem mu lhala. Neskončila jsem s tím, protože ráda nakupuji a je mi jasné, že ze studentské brigády moc peněz nevydělám. Partner to znovu zjistil a je moc naštvaný a smutný. Není typ, který by to toleroval a očekává, že s tím ze dne na den seknu. Miluji ho a nechci o něj přijít, ale zároveň si uvědomuji, jak náročné to pro mě bude. Mám i nějaké závazky, které musím doplatit. Zkoušela jsem s ním mluvit na rovinu a vysvětlit mu, že není jednoduché s tímto typem práce přestat. Byla bych ale schopná, protože mi na něm záleží, přistoupit na změnu, najít si brigádu a „přihoršit si“. Zároveň jsem se ho zeptala, zda by byl ochotný, když uvidí, že se snažím, a že to pro mě není jednoduché, mi něco málo měsíčně přispívat, abych si mohla koupit i něco pro sebe. Na to absolutně nepřistoupil a zamítl to, že mi nic přispívat nebude. Moc peněz nemá, ale vím, že kdyby chtěl, mohl by mi něco málo měsíčně dávat - už to by pro mě bylo větší motivací přestat, kdybych cítila z jeho strany snahu a podporu. Takhle se cítím spíše sama, a že mě v tom nechá se vykoupat. Domnívám se, že kdyby mu na mně opravdu záleželo a chtěl mi pomoct, že by pro to také něco udělal. Takhle mám spíše pocit, že mu jde jen o jeho ego a o to, že se o mě nechce dělit. Ještě stojí za zmínku, že spolu nebydlíme, ale když jsme spolu, tak většinou on kupuje jídlo, někdy zaplatí z větší části dovolenou nebo výlet a nemusím úplně spoléhat sama na sebe. Jaký na tuto situaci máte názor? Myslí