Práce v těhotenství

Napsat příspěvek
Velikost písma:
24292
27.12.11 09:20
mag píše:
A zrovna nedávno tady někdo psal, že těhotné sestry v nemocnicích neexistují :lol: Natož na JIPu. A hele, ono to jde :palec:

Fakt to jde, prolezla jsem všechny směrnice bezpečáků, vyhlášky, odkazy z nich. Pěkně jsem si je nosila všude v kabelce, kdyby mě chtěl někdo prudit. Jestli to není o tom, že se chtějí té sestry „zbavit“, aby třeba nedejbože nemusela mít nějaké úlevy, nebo jim sem tam neodešla na kratší PN. Pokud je ta „úleva“ zákonná, třeba, že nemusíš, ale můžeš mít noční, tak co řešej. Prostě většina žen je občas za život těhotná a má dítě. Když pak vrchní protáčí oči, že se jí vrací sestra do směnnýho provozu a má dítě, tak asi zapomněla, že ona kdysi měla děti dvě. Přijde mi to neslušné.

Příspěvek upraven 23.05.15 v 20:04

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
13
22.5.15 14:17

Ahoj holky… mozna uz tady ten dotaz byl, nevim. Pracuju jako sestricka na kardiochirurgickej resuscitacni pooperacni jipce a je to par dni, co jsem zjistila ze cekam miminko. Nechci to v praci roztrubovat aby za me nekdo makal, ale prece jen tahat stokilovy chronicky pacienty se mi nechce… prosim o nazor nebo treba podobny pripad nektere z vas. Po jak dlouhe dobe jste sly na PN atd..

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
24292
23.5.15 20:05

@Barx na PN jsem nešla, na jakékoliv manipulace jsem si volala sanitáře a šikovně si zalézala k hlavě jistit endotracheálu nebo trášu, kde se jistí a zvedá hlava.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
13
16.6.15 21:39

@danyk dekuji… nase stanicni me poslala na pn hned… kvuli zareni z rtg atd… pry tezce rizikovy prostredi… :?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
22.8.22 16:49

Dotaz

Zdravím dámy,
Píšu jako anonym, protože nikdo ještě neví, že čekáme mimi, tak pro jistotu.