Práce v těhotenství dpč

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 12.07.19 12:17
Práce v těhotenství dpč

Mám takový dotaz, nebo spíš pokud někdo máte zkušenost, nevím co dělat. Jsem studentka, jsem v 15tt, doteď jsem dělala na dpč. Do března jsem dělala na zkrácený úvazek, teď mám smlouvu dpč, ale je v ní uveden rozsah max. 20 hodin týdně. Ptala jsem se na ossz a tam mi bylo řečeno, že na mateřskou nárok mít budu. Jenže práce, kterou dělám není úplně jednoduchá fyzicky. Navíc mám teď celkem zdravotní problémy, mám už druhá antibiotika a lékaři mi doporučují abych už do práce nechodila. Jenže nevím jak bych to měla s neschopenkou. Teoreticky nárok mám, protože minulý měsíc i měsíce předtím jsem měla výdělek nad 3000, ale nepřijdu pak tím o nárok na ppm? A z čeho mi vypočítají základ? Z posledních 12 měsíců, nebo jen z příjmu od aktuálního zaměstnavatele? Nebo vyplatilo by se někam teď nastoupit na hpp? Vzali by mě vůbec? Děkuji za případné rady.

Reakce:
Uživatel je onlinej.a.n.i1
Hvězda diskuse 67519 příspěvků 12.07.19 12:25

S nejvetsi pravdepodobnosti o narok na ppm prijdes, ale zas za zdravi nestoji… A to prechazim ruzne veci ale v těhotenství bych s atb fakt lezela.

Lendeš
Kelišová 6677 příspěvků 12.07.19 12:30

Jak máš u té DPČ sjednanou mzdu? Máš sjednanou částku aspoň 3000 Kč/měsíc nebo hodinovou? Pokud hodinovou, tak máš stanoven i nějaký minimální rozsah práce, který odpracuješ měsíčně nebo je DPČ sjednaná tak, že ti zaměstnavatel nemusí přidělovat práci = že není garantováno, že si vyděláš aspoň 3000 Kč?

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 12.07.19 12:38
@Lendeš píše: