Praha 3 - maminky a děti

111
1.1.12 10:27

Praha3-maminky a děti,..

ahoj maminky tady na netu,…jsem 26.letá maminka,mám tříměsíční holčičku Nelinku..a tohle je něco,jako inzerát,který mi snad už pomůže k tomu,abych nebyla pořád jen sama..svojí dcerku miluju,ale ona mi ještě neodpovídá :zed: :) a mě už tak trochu „hrabe“. :lol: .mám spoustů kamarádů a kamarádek,ale na moravě :(… tady neznám nikoho..potkávám maminky,co chodí taky samotné,ale jak vás oslovit??? :think: ;) budu fakt ráda,když se někdo ozvete,.. na pokec,procházku,kafíčko,… Verča M.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
10726
1.1.12 10:37

Ahoj, tak ja se hlasim. Kdyztak napis do vzkazu.Tesim se. Tasa

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
111
1.1.12 10:40

jéééé supéér,jsem tu nováček,tak snad ty vzkazy najdu:)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2451
1.1.12 11:18

Ahoj, jsem sice z Prahy 9 ale to si myslím není žádný problém ;) Miminko ještě nemám, čekáme ho na přelomu února/března. Tak když se ti bude chtít, tak dej vědět :kytka:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
69
1.1.12 22:03

Ahojky, taky se hlasim. Sice mam uz teda 15 mesicniho syna, ale jsem z Prahy 3 Ohrada. Pokud budes chtit, napis.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
111
2.1.12 12:05

ahoj:) na Ohradě taky bydlíme:)holky,jestli někdo budete chtít třeba na procházku,dejte mi prosím vědět,…-pokud možno odpoledne:)mooc se s Nelinkou těšíme :mavam:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
620
1.3.12 12:19

Ahoj, jsem ze Žižkova, je mi 27 a mám skoro pětimesíčního kluka.
Už byl nějaký sraz? :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
111
1.3.12 19:38

srázek byl pouze s Irini-super baba !! :D :palec:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
620
22.3.12 21:45

Tak kdy bude nějaký srazík? :mavam:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4986
6.4.12 13:11