Přerušení RD a částečný úvazek

17.1.20 14:29

Přerušení RD a částečný úvazek

Zdravím, potřebuju poradit. ;) Jsem z celé situace jaksi divně nervózní, tak se obracím na vás. Třeba mě uklidníte :lol:
Nastínění problému: mám doma 16 měsíčního prcka. Jsem učitelka a od únoru mě vedení prosí, abych jim vytrhla trn z paty a vzala šest hodin, na které nemůžou nikoho najít. Ráda bych jim pomohla, slíbili mi, že by to bylo jen ve dvou dnech. Malý by to s babičkou určitě nějak zvládl. Problém ale vidím v tom, že bych musela ukončit RD. Jen kvůli zmíněným šesti hodinám… Plyne mi z ukončení RD nějaký problém? A nevíte, jestli se dá RD jen přerušit na tu dobu do června a pak ji zas obnovit? Bojím se, že by to vedení mohlo v září zneužít a místo šesti hodin už by chtěli deset, dvanáct, suplování apod… Už bych neměla kam couvnout :nevim: Nemáte někdo podobnou zkušenost?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

17.1.20 14:33

A proč bys měla RD ukončovat? Vždyť při ni pracovat normálně můžeš.
Edit: pokud tě zaměstnají např. na dohodu a ve smlouvě budeš mít uvedenou jinou pracovní pozici, tak je to bez problému (což mě tedy teď napadá, že je možná u učitele ten kámen úrazu?)

Příspěvek upraven 17.01.20 v 14:38

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
17.1.20 14:37

@Popokatepetla Prý že můžu, ale ne pod svým zaměstnavatelem. Na kterékoliv jiné škole bych prý mohla učit jen na dohodu, na své škole jsem ale vedena jako na RD, proto tam učit nemůžu, leda bych skončila RD. Takto mi to bylo vysvětleno :nevim:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
17.1.20 14:40

@bonnefille dopisovala jsem to do svého původního příspěvku - mohla bys pracovat i na stejné škole, jen bys ve smlouvě musela mít jinou prac. pozici, což je asi ten problém, že prostě učitele jinak nenazveš :? V kanceláři je to jednodušší, že na rodičáku jsi jako „administrativní pracovník“ a pak tě na dohodu vezmou třeba jako „fakturantku“, tam pak problém není :think:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit