Přerušení studia SŠ

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
7.11.21 10:12

Přerušení studia SŠ

Ahoj :kytka:
Studuji 4.ročník střední školy. Od druháku studuji pomocí IVP (individuální studijní plán). Otěhotněla jsem brzo, ale školu jsem si i s dítětem chtěla dodělat a tento rok bych měla maturovat. Problém je, že to mám bohužel hodně těžké s hlídáním tento rok. Předměty, na které musím docházet jsou tento rok pro mě v dost blbý čas. Rodiče chodí do práce, přítel také a není nikdo jiný kdo by mi dcerku 2× týdně na 4 hodiny pohlídal. I s učením je to těžké, protože mi dcerka už dopoledne nespí a přes den mě učit moc nenechá. Přemýšlela jsem tedy o přerušení studia, do té doby než dcerka půjde do školky (cca 1-2 roky). Pak bych se do školy vrátila a čtvrťák a maturitu si udělala. V tuhle chvíli mi to přijde jako nejlepší řešení. Dcera bude dopoledne ve školce a já budu moct docházet do školy i se doma v klidu učit. Jen si s tím furt nejsem jistá :? na 100% ale vím, že školu si dodělat chci. A tak jsem se chtěla zeptat, zda s přerušením někdo nemá zkušenosti?

Prosím, přišla jsem sem kvůli diskuzi o přerušení. Nepotřebuji slyšet, že jsem neměla mít dítě takhle brzo atd.
Děkuji za pochopení a za případné odpovědi :kytka:

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
8675
7.11.21 10:13

Odkud jsi? Treba by se nasel nekdo, kdo by Ti pohlidal..ja klidne :)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
22779
7.11.21 10:15

Pokud přerušis je velká pravděpodobnost, ze už nedodelas. :nevim: Ty nepujdes do práce až půjde dítě do školky? Přítel vše utahne i bez tvého rodicaku? Za 2 roky zapomenes to co umíš a bude to mnohem těžší

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
7.11.21 10:17

@Tarjei Ústecký kraj :)

• Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
7.11.21 10:19