Přezuvky pro učitelky

Fotoalbum tématu (1) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
lucieluptakova3
Nováček 4 příspěvky 19.12.18 22:21
prezuvky pro ucitelky

Ahoj holky jsem zacinajici ucitelka a nastupuju ted od noveho pololeti a chci se zepat jestli je lepsi se prezovat?? a kdyztak do ceho co nosite vy jestli klasicky pantofle nebo nejaky lepsi a v cem je lepsi chodit jestli nejaky dlouhy kalhoty nebo sukne predem diky za odpovedi :D :D

Stránka:  1 2 3 4 5 6 Další »
Reakce:
Kriss Tina
Kelišová 6990 příspěvků 19.12.18 22:24

Učitelka nejsem, oblečení si nos jaký chceš, boty bych si prezouvala. Hned z několika důvodů, hygiena, bude sníh našlapeš všude břečku z venku a jako bonus v prezuvkach pudes příkladem studentům (ti se většinou odmítají prezouvat)…

lleennttiillkkaa
Generální žvanilka 22998 příspěvků 19.12.18 22:25

@lucieluptakova3 nejsem tedy učitelka, ale koupila bych si pohodlné korkové pantofle a chodila oblečená v tom, v čem se cítím dobře. Pokud jsou to sukně, tak sukně, pokud kalhoty, tak kalhoty. Samozřejmě, že si tedy asi neoblíkneš síťované punčocháče a mini, případně rozervaný rifle.....

Uživatel je onlineRusset
Extra třída :D 13201 příspěvků 19.12.18 22:28
@lucieluptakova3 píše:
Ahoj holky jsem zacinajici ucitelka a nastupuju ted od noveho pololeti a chci se zepat jestli je lepsi se prezovat?? a kdyztak do ceho co nosite vy jestli klasicky pantofle nebo nejaky lepsi a v cem je lepsi chodit jestli nejaky dlouhy kalhoty nebo sukne predem diky za odpovedi :D :D