Přezuvky pro učitelky

• Fotoalbum (1)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
37119
19.12.18 22:24

Učitelka nejsem, oblečení si nos jaký chceš, boty bych si prezouvala. Hned z několika důvodů, hygiena, bude sníh našlapeš všude břečku z venku a jako bonus v prezuvkach pudes příkladem studentům (ti se většinou odmítají prezouvat)…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
27247
19.12.18 22:25

@lucieluptakova3 nejsem tedy učitelka, ale koupila bych si pohodlné korkové pantofle a chodila oblečená v tom, v čem se cítím dobře. Pokud jsou to sukně, tak sukně, pokud kalhoty, tak kalhoty. Samozřejmě, že si tedy asi neoblíkneš síťované punčocháče a mini, případně rozervaný rifle.....

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
53518
19.12.18 22:28
@lucieluptakova3 píše:
Ahoj holky jsem zacinajici ucitelka a nastupuju ted od noveho pololeti a chci se zepat jestli je lepsi se prezovat?? a kdyztak do ceho co nosite vy jestli klasicky pantofle nebo nejaky lepsi a v cem je lepsi chodit jestli nejaky dlouhy kalhoty nebo sukne predem diky za odpovedi :D :D

Viděla jsi Bota jménem Melichar? :mrgreen: Dokud se bude přezouvat, úča z ní nebude. Nosila bych zdravotní pantofle. Rozhodně bych se přezouvala. K sukni bych třeba měla jiné čisté boty uložené někde u sebe ve skříni ve škole. Učitelky chodily všelijak - jako šmudly i jako načesané primadony. Ideál je něco mezitím. Jestli ti sluší sukně, klidně je nos. Upravená, jemně namalovaná, nekřiklavé barvy na oblečení, ne krátké sukně. To nemůže nikomu vadit.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Ou
24138
19.12.18 22:30

dost se ti hodí něco co dýchá, neklouže a je to pohodlné.

Plus teda pokud vás školní řád nutí kontrolovat děti, aby se přezouvaly, tak je to docela chucpe dělat to nepřezutá.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
19.12.18 22:32