Příčiny neotěhotnění

22.3.16 04:57

přičiny neotěhotňeni

Myslite, ze by stres treba ze zamestnani mohl byt pricinou neuspechu v otehotneni? a k tomu nasledna uleva od toho vseho alkoholem-pivem v vetsim mnozstvi, aby se cloveku ulevilo a vse z neho tak nachvili opadlo, ale vse se dalsi a dalsi dny opakovalo..nedari se otehotnet prirozene uz pres rok, pak i inseminace nic a ted ani umele oplodneni IVF se nezdarilo..partnerka sice tvrdi ze je v poradku, ale ma porad potrebu si ulevovat alkoholem..ja myslim, ze by tohle mohla byt pricina? na klinicice umeleho oplodneni o tomto ani nevedi..byl by tu nazor odbornika?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Anonymní
22.3.16 06:41

Nejsem odborník, ale myslím si, že tohle by klidně být příčina mohla. Proč nezmění práci? A ty bys chtěl mimco s někým, kdo denně konzumuje alkohol? Jak to bude v těhotenství, to bude taky pít? 8o

• Nahlásit
  • Citovat
9166
22.3.16 06:51

Nejsem lékařka, ale alkohol určitě může být příčinou, proč se nedaří otěhotnět + ten stres tomu také nepřidá.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
12071
22.3.16 07:11

@petrjeřáb je to trochu zmatené…Co znamená pivo ve větším množství? Jak často? Urcite změna živ. stylu prospeje ale nejvíc asi ta práce…+ velký stres z vaší situace
Vem ji na dovcu, mluvte o tom, hledejte alternativy léčby a nepolevte v myšlence mit dite
Ale vis jak, neco za neco. IVF je někdy beh na delší trať a psychicky to člověka dostava - ja byla 5×. Nakonec tu princeznu mam, ale náročné to bylo
Good luck

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
19098
22.3.16 07:24

Tak ve vašem případě bych v první řadě řešila problém s alkoholem, jestli opravdu je (pití alkoholu denně já osobně už za problém považuju), pak až s početím…jinak stres určitě může být příčinou toho, proč to nejde, spíš než ten alkohol.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
58808
22.3.16 07:26

@petrjeřáb může a nemusí… kolikrát člověku řeknou, že je zdravý a ono to stejně nejde.. :nevim:

• Nahlásit
  • Citovat