Přijdu si doma nedoceněná

Anonymní
20.9.23 16:05

Přijdu si doma nedoceněná

Ahoj, pro nekoho možná malicherné téma, ale já byla vždy černou ovcí rodiny. Tak to možná víc hrotím. Já jsem studovala na elektrotechnické fakultě a nyní pracuji jako inženýr/projektant elektrické konstrukce do nových vlaků (ve zkratce vymýšlím a navrhuji koncept zapojení a fungování el. obvodů ve vlaku), má sestra teď nastupuje na VŠCHT a všichni jsou doma zbláznění, jak je to těžká škola a jak je ona skvělá a dobrá a bedna. Zatímco u mě jen “no, tak si elektrikář, my tomu nerozumíme”. Trochu mě to mrzí, zkoušela jsem i nenásilně vysvětlit, co vlastně dělám, ale nikoho to nezajímá. Nevím, která škola je těžší, vím jen, že u nás v oboru je žen, že bych je napočítala sotva na jedné ruce.

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
69005
20.9.23 16:14

To nemusí být školou… Já taky vystudovala o dost náročnější školu než sourozenec. Ale u mě se to tak nějak čekalo, já byla vzdycky ta chytrá, co se dobře učila, jsem se tak asi už narodila, takže to pro mě bylo mnohem jednodušší. Zatímco sourozenec byl tak trochu flink a prusvihar, u kterého byl dost vydařený zázrak, že tu školu nakonec dodělal, tudíž byl hoden mnohem většího obdivu a oslav.
Ve výsledku je to úplně jedno a v životě už na tom moc nesejde. Být samozřejmě chápu, že upřednostňování jednoho ze sourozenců je nepříjemné a bohužel dost časté, tak si tím nehodlám nechat otrávit život. Se sourozencem vycházím na pohodu a kdykoliv máma spustí o jeho uzasnosti, holt si myslím svoje. Já jsem sama se sebou spokojená, co chtít víc.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
7221
20.9.23 16:16

:potlesk: :potlesk: :potlesk: fakt :potlesk: :potlesk:. Já 9becne z techniky nenašroubuju ani žárovku. A o technice nevim už vůbec nic. Čili za mě jsi fakt bedna co si poradí s rozbitým vysavačem :* :* tvou práci by třeba tvá sestra nezvládla.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
788
20.9.23 16:18