Přítel řídil, autonehoda

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 15.11.14 00:11
Pritel ridil,autonehoda

Ahoj holky, prosim, ulevte mi, zas je dalsi noc, nemuzu spat. Prominte mi anonym. Seznamila jsem se s muzem, zacali jsme spolu chodit, jeste jsme spolu nespali.Mam ho moc rada. Pracuje jako taxikar, ale jen docasne, je inzenyr, od ledna jde do nove prace a v mezidobi taxikari, je pracovity, zadne valeni doma.Vezl me na jedno pracovni jednani, ridil, havarovali jsme, mam potlucene nohy, leci se to treti mesic. Policajti mi puvodne rekli, ze nehodu zavinil a ze pil.On to popiral.Mela jsem a mam velke bolesti. Uplne u mne skoncil, verila jsem policistum, ze pul, obvinovala jsem ho, ze to zavinil.Mama se dokonce radila s pravnikem, ze mi ma hradit lecbu, a rekla mu to.Ja ale nedokazala jit k oravnikovi, nedokazala jsem ho obvinit, mam ho stale rada. Vcera jsem byla u policajtu. Nechali udelat analyzu, zmenili posudek, nehodu ory zavinil druhy ridic, ne on.Taky mi rekli, ze pri odberu krve se nakonec alkohol neprokazal, tim, ze spolu ale nemluvime, mi to nerekl, urazil se. Najednou vidim, ze je nevinny a strasne je mi to lito. Miluju ho.Hned vcera jsem o berlich pajdala k nemu do prace, ale zaprel se mi, nechce se mnou mluvit. Volala jsem,tel.nevzal.Na nekolik mailu, sms nereaguje. Poslala jsem dopis kuryrem, a nic.Je mi to tak strasne lito.Jsem krava, krava. Napsala jsem mu na fcb, reagoval tak, ze si radsi zrusil profil.Jsem krava, ja vim. Nikdy jsem ho ale neprestala milovat, i kdyz jsem se citila zranena. Obvinila jsem ho nepravem. Nehodu jsem nevidela, spala jsem, vychazela jsem z toho, co rekli puvodne experti. Zlobila jsem se, ze me zklamal, ze jsem utrpela uraz, ktery maji operovat.Co s tim ted? Jsem krava, krava, krava…Znicila jsem si perspektivni vztah.Kdyz nekoho ztracite, poznate, ze milujete. Odpustte mi silna slova jak z rom