Problémy ohledně orientace

Anonymní
18.10.20 12:03

Problémy ohledně orientace

Ahoj. Prosím anonymně.
Můj problém je následující. Je mi 22,studuju VŠ a v 17 jsem měla první přítelkyni. Doma z toho byl velky problém. Neustale zesmesnovani, nadavani, ne jednou jsem dostala výprask třeba jen za to, že jsem šla s přítelkyní jen tak ven se projit. Tohle trvalo půl roku, mozna mi nekdo verit nebude, ale zkrátka když se každý den bojite přijít domů, co zas bude, jestli vám dá někdo přes pusu a nebo budete celý zbytek dne poslouchat výčitky a zesmesnovani tak to je fakt na budku.. Behem pul roka jsem zhubla 17 kilo samovolne. Z toho stresu. Padaly mi vlasy a nebyla jsem schopna se ze stazenyho zaludku ze stresu ani pořádně najist.