Reklama

Průjem po leknutí ze spání?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 06.09.18 09:20
Prujem po leknuti ze spani?

Treba budete vedet…mam za sebou tezke stresove obdobi…a ted se mi uz po treti stalo v noci…ze me neco ze spani prudce vyrusilo…ja prudce vstala…udelalo se mi spatne…hned musim na wc…tam prujem…mam teda super nizky tlak…ale proc ten prujem…z leknuti?


Reklama

Reakce:
 
Heivka
Závislačka 2969 příspěvků 06.09.18 10:04

Ono to může být celkově z psychického stavu. Já jsem introvert a i když mám lidí ráda, tak když máme mít návštěvu nebo se chystáme na návštěvu mimo rodinu, tak taky nemůžu opustit záchod, když přijde návštěva neplánovaně (zavolají že za hodinu by se stavili) tak je to v pohodě, protože se nestihnu vystresovat. A úprava jídelníčku na tohle nemá vliv.

 
Ou
Závislačka 4987 příspěvků 06.09.18 10:26

Ano - stres ovlivňuje i vyměšování.

1. začněte si psát deník - ani ne tak co se děje, ale abyste ze sebe vypsala svoje obavy, všechno co se vám honí hlavou, všechno negativní. KDyž to dáte do slov, bude to o trošku přehlednější, než ta strašlivá bouře, co zůstává jen v hlavě. Ideálně pište rukou, je to efektivnější, než do počítače.

Napsané klidně můžete hned rituálně pálit, aby si to nikdno nepřečetl, nebo roztrhat na milion kousíčků.

2. Začněte se víc hýbat - stresové hormony v krvi se odbourávají pohybem. Je to základní evoluční mechanismus, který dnes ignorujeme a tak se nám v těle stress hromadí.

Zkuste ráno jednoduché protažení - třeba pár pozdravů slunci - zabere to doslova minutku. https://www.youtube.com/watch?… a večer před spaním ideálně alespon na 30 minut procházku. POkud vám nedělá dobře chodit jen tak, a spíš se vám negativní myšlenky rozjíždí, než aby se vám hlava zklidňovala, tak při chůzi poslouchejte hudbu a nebo mluvené slovo.

3, na akutní úzkost jsou dechová cvičení
https://www.youtube.com/watch?…
 https://www.youtube.com/watch?…

4. naučte se říkat si o pomoc, nenechte se úzksotí zahnat do kouta tím, že vám diktuje, že o tom nesmíte nikomu říct a že vám nikdo nepomůže. Jsou tady vaši blízcí, jsou tady právníci, psychologové, sociální pracovníci, nejrůznější neziskovky pomáhající téměř s jakýmkoliv tématem a spousta dalších. Třeba jen linka důvěry, když je vám zle a nemáte s kým si promluvit. Úzkost vás nechrání, úzkost se vás snaží odstřihnout od dalších lidí, aby vás měla pro sebe a nepřišla o možnost ovládat váš život.


Reklama

 Váš příspěvek

Reklama

Poslední články

Kdy začít děti učit zacházet s penězi? Začněte pomocí her v předškolním věku

Jedním z nejčastějších sociálních problému, se kterými se dnes potkávají... číst dále >

Váháte, zda a kdy nechat děti očkovat? Udělejte si vlastní názor

Neublížím svému miminku očkováním brzy po narození? Otázku, kdy začít s... číst dále >

Články z Expres.cz

Bývalý sparťan Zelenka dvakrát napadl manželku: „Neuklízí a vylila na mě kolu“

Platí za jednu z ikon fotbalové Sparty, vždyť v jejím dresu válel v dobách,... číst dále >

Postrach škol Táta parťák chce, aby si děti dělaly, co chtěly. Budeme negramoti?

Bloger, který je známý pod přezdívkou Táta parťák a který svou pravou... číst dále >

Články z Ona Dnes

Máma neví, že mě baví zabíjení, řekla dvanáctiletá dcera ve Výměně manželek

Mia žije s přítelem a dvěma dětmi v Kladně. I když je jí teprve 25 let, o... číst dále >

Pětkrát o očekávání: Submisivní muž ženě neimponuje, říká psycholožka

„Bez ohledu na proměnu společnosti a generační rozdíly očekává stále žena... číst dále >


Reklama