RD a původní zaměstnavatel
- Fotoalbum (0)
- Sledovat e-mailem
- Přidat k oblíbeným
- Zapnout podpisy
- Hledání v tématu
- Sledovat eMimino.cz
RD a původní zaměstnavatel
Ahoj, ocitla jsem se v trochu komplikovanější situaci. Poradí mi někdo? Jsem na RD, jsem učitelka a mám smlouvu na dobu neurčitou. Se zaměstanvatelem jsme se domluvili na přivýdělku cca 20 hodin měsíčně. Narazili jsme ale na problém ohledně smlouvy. Práce na dohodu není možná, protože náplň práce by se ztotožňovala s původní smlouvou. Podepsat snížení úvazku v původní smlouvě mám strach. Dočetla jsem se tu, že by se situace dala řešit i dodatkem k původní smlouvě. To by ale znamenalo ukončit u zaměstnavatele RD, pokud tomu správně rozumím? A co kdybych během výkonu tohoto zkráceného úvazku otěhotněla? Vypočítávala by se mi mateřská z původní smlouvy, nebo z tohoto miniúvazku upraveného dodatkem k původní smlouvě? Mám z toho v hlavě guláš, mám se rozhodnout do pondělí… Děkuji za každou připomínku.
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
Reakce:
Ahoj. Já to mám úplně stejně jako ty, akorát pracuju v nemocnici. Na malýho beru rodičák a v zaměstnání jsem si udělala zkrácený úvazek na původní smlouvě, cca 55 hodin měsíčně. V případě dalšího těhotenství se mě bude počítat mateřská z původního platu na plný úvazek, to znaměná ve stejné výši, jako u prvního dítěte.
Právě kdyby sis udělala dohodu o provedení práce (kterou píšeš že u vás v práci nedělají a u nás taky ne) počítala by se ti mateřská z té dohody. Ptala jsem se na to na sociálce. Takže se neboj ten zkrácený úvazek na původní smlouvu vzít.
- načítám...
- Citovat
- Zmínit