Reklamace - Chicco

Radina
3.8.05 09:33

Reklamace - Chicco

Jdu se s vámi poradit. Před měsícem a půl jsem koupila plastovou antikolikovou láhev Chicco. Když jsem ji doma vyvařila a dla do ní první pití, tekla kolem závitu. Tekla i při dotažení závitu chlapskou rukou, tekla když jsme to povolili a na:,–(ili dudlík znova. Tak jsem ji šla vrátit. Po měsíci od reklamace mi včera dali novou, ale v krabici, ne v plastovém obalu. Prodavačka mi tvrdila, že je to ta samá, jen v jiném obalu, že ji má od distributora na výměnu za tu původní. Doma jsem ji rozbalila a zjistila jsem, že láhev je ze skla a dooost těžká sama o sobě (takže nehrozí aby si ji malá držela při pití sama), ne tak ještě s pitím. Už jsem ji ani nevyvařovala a chystám se do obchodu reklamovat znova. Zajímalo by mne, jestli je možné už požadovat peníze, nebo jestli mne můžou nechat zase celý měsíc čekat…? Dva měsíce v životě děcka jsou strašně moc a my snad na konci prázdnin budeme pít z hrníčku a co pak s lahví za 160,– ? Konečně jsem u nás našla prodejnu Avent a tak bych vytkoušela raděj ten, ale nevím, jestli mám právo už při druhé reklamaci požadovat peníze zpátky?

  • Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

1718
3.8.05 09:37

Ahoj Radino,
zkus juknout na http://ezpublish.spotrebitel.cz/…e/archive/3/
Lila

Následující je zkopírováno z
http://ezpublish.spotrebitel.cz/…w/4637/1/33/
Nechte si vystavit reklamační protokol!!!
Jestliže zboží nepůjde opravit, jinými slovy má neodstranitelnou vadu, můžete si vybrat, jestli jej chcete vyměnit (dostat stejné, ale nové zboží) nebo vrátit peníze, které jste za zboží zaplatili.

Lila

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2857
3.8.05 16:23

ahojky

na www.spotřebitel.cz je inetnetovýá poradna a je tam i linka na kterou se dá zavolat a oni ti okamžitě poradí.

Já myslím, že pokud se s ními v prodejně nedohodneš - resp. pokud oni nebudou vstřícní, tak opět bude běžet 30-ti denní reklamační lhůta. Po jejím marném uplynutí (čili pokud reklamaci nevyřídí do těch 30 kalendárních dní) máš nárok na
a/ vrácení peněz - to se prodejcům nejméně hodí, takže ti budou tvrdit horydoly že nemusí
b/ na výměnu zboží za jiné - tak jsi dopadla ted.

Obávám se že u tohoto zboží, které je nové, běží opět 30 denní reklamační lhůta.

Jak říkám pokud se nedohodnete, ale nejsem právník, jen jsem toto dost zjišťovala, jelikož jsme přednedávnem reklamovali monitor a oni to do 30 dní nevyřídili.

tak hodně štěstí.o)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymni
3.8.05 18:38

Ahoj Mako, určitě se dá s prodávajícím dohodnout. Pokud Ti lahvičku vyměnily za novou, není přece problém aby si ji v obchodě prodali a Tobě vrátily peníze. Držím pěsti. Lucka

  • Nahlásit
  • Citovat
126
30.8.10 20:09

Taky si myslim,ze by ti ji meli v krame vymenit za novou plastovou. Prece tohle uz neni reklamace,ale jejich omyl. Oni ti dali spatnou lahev. Urcite bych tam opet zasla a bez lehve nebo penez neodesla.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama