Řemeslo pro dívku

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Angharadd
Kecalka 161 příspěvků 02.07.19 21:34
Řemeslo pro dívku

Prosím, jen ne to nejstarší řemeslo. :)

S dovolením (nebo spíše bez dovolení) si sem jdu utřídit myšlenky. Je mi 24 let, jsem skoro inženýr, ale inženýrské pozice mě vůbec netáhnou a v kanclu umírám. Nejlépe mi bylo, když jsem podnikala, ale kvůli nevhodnému oboru jsem to zabalila, nebavilo mě to. Tak jsem se rozhodla vyučit řemeslem. Jenže já jsem rukama šikovná tak nějak na všechno (asi jediná moje silná stránka) a nemůžu si vybrat.

Řemeslo by mělo být:

• fyzicky zvladatelné pro ženu
  • žádané téměř všude (bydlím v regionu, kde jsou samé malé obce a myslím, že například takový umělecký kovář nebo čalouník by tu potenciál úplně nenaplnil)
  • dobře placené
  • přiměřeně kreativní, ale ne zase piplačka (piplám se s koníčky, ale dost u toho vztekám, jako práci to úplně takto nechci)
  • bez přímého kontaktu s lidmi - spíše s někým prodiskutovat představu o finální podobě „práce“ a já to pak udělám, poradenství bez problémů zajistím.

Co mě dál napadne, připíšu později. Vychází mi z toho jedině malíř - natěrač. Co myslíte vy? Nebo co děláte za řemesla vy, popř. vaši partneři? Jste spokojení?

Stránka:  1 2 3 Další »
Reakce:
Bubla Bůčková
Kelišová 7146 příspěvků 02.07.19 21:41

Nepřijde mi natěrač pro ženu, do toho přes léto tyhle tropy. Já bych zcela vážně šla do pohotovostního zámečníka :palec:

Angharadd
Kecalka 161 příspěvků 02.07.19 21:42
@Bubla Bůčková píše:
Nepřijde mi natěrač pro ženu, do toho přes léto tyhle tropy. Já bych zcela vážně šla do pohotovostního zámečníka :palec:

Jenže to furt musíš držet tu pohotovost. :(

luccifera
Ukecaná baba ;) 1636 příspěvků 02.07.19 21:46

Zlatnice, kniharina

lleennttiillkkaa
Generální žvanilka 23405 příspěvků 02.07.19 21:47

@Angharadd truhlář, automechanik, zedník - a těch dobrých je sakra málo :-D

Bubla Bůčková