Email o zaplacení rezervace - nic jsem nerezervovala

Anonymní
21.10.19 15:22

Rezervace - omyl jak postupovat

Ahoj,

Prisel mi dopis z Nemecka z nejakeho hotelu, ze mam zaplatit za nekolikadenni pobyt. Ja vubec nevim o co jde, nikdy jsme se tam nechystali, kdyz uz hledam, tak pres booking a tam nic neni. Tak nevim, kde prisli na me jmeno a adresu.. V mailu jsem nasla potvrzujici email, ale ve spamu. Chteji po mne platbu, co s tim?

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
100
21.10.19 15:31

Napište do hotelu email a zeptejte se o co se jedná? Proč po vás chtějí platbu za pobyt, na kterém jste ani nebyly? Pokud jste omylem něco rezervovala a v obchodních podmínkách mají stanoveno, že pobyt musíte zaplatit, i když jste na něj nenastoupili, tak holt peníze poslat musíte, jinak se s vámi bude hotel soudit.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
11974
21.10.19 15:38

Podívej se, pořádně na to potvrzení, jestli vše dobře sedí - Vaše jméno, adresa, email… Stalo se mi, že mi přišlo potvrzení o objednávce zboží, přičemž ho obědnával někdo jiný a jen špatně uvedl emailovou adresu (překlep). Taky se mi stalo, že mi přišel mail, kde byla uvedena malinko jiná adresa, ale přesto spadl do schránky mě (myslím tím, že mám jmenoprijmeni a skutečná mail byl jmeno. přijmeni). Přesto konkrétně gmail vyhodnotil, že patří mě a ještě dopsal: toto je mail určený Vám.
Pokud bude vše sedět, ozvala bych se do nějaké bezplatné poradny, aby poradili, jak to vyřešit.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
11974
21.10.19 15:40
@terryuiu píše:
Napište do hotelu email a zeptejte se o co se jedná? Proč po vás chtějí platbu za pobyt, na kterém jste ani nebyly? Pokud jste omylem něco rezervovala a v obchodních podmínkách mají stanoveno, že pobyt musíte zaplatit, i když jste na něj nenastoupili, tak holt peníze poslat musíte, jinak se s vámi bude hotel soudit.

Toho bych se úplně nebála. Snad jen v případě pochybných penzionů. Pokud klient vše vysvětlí, tak není v zájmu hotelu, aby se soudil o pár set Euro. Kdyby se to dostalo ven, způsobilo by mu to nesrovnatelně větší ztráty.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
10691
21.10.19 15:47
@jessikka píše:
Taky se mi stalo, že mi přišel mail, kde byla uvedena malinko jiná adresa, ale přesto spadl do schránky mě (myslím tím, že mám jmenoprijmeni a skutečná mail byl jmeno. přijmeni). Přesto konkrétně gmail vyhodnotil, že patří mě a ještě dopsal: toto je mail určený Vám.

jj, gmail to tak opravdu má. jestli dáš do adresu tečku nebo nedáš, to nehraje žádnou roli, pořád je to stejná adresa.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2415
21.10.19 15:52

A doma ses ptala? Jestli nekdo neco neobjednaval?.. taky kolikrat manzel vola, jestli jsem to objednala ja, dost casto objednavam na nej, a jeho mail. Ubytko vzdycky, treba to melo byt nejake prekvapko. Jinak mama provozuje hotel a ptala sem si ji a hotel ma pravni narok na vymahani.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1320
21.10.19 15:54

Tak to bude asi podvod, ne? Bych to poradne procetla, treba to opravdu patri nekomu jinemu. Urcite bych to neplatila. Ten pobyt uz se mel uskutecnit? Nemohl to treba rezervovat manzel/pritel jako prekvapeni a onylem mu tam z predvoleb skocil tvuj mail u potvrzeni?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1320
21.10.19 15:57

@Peggy54
Tak pokud nedokazou, ze to objednala, tak nema. To bych si zalozila hotel a poslala na ruzne adresy potvrzeni objednavky a pak uz jen vymahala penize :lol:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2415
21.10.19 16:00

@Oudrey tak na to by se ti rychle prislo :) ale vim jak domaze nastvat, kdyz ti v sezone neprijede byt jeden pokoj, kdyz mas tolik poptavek 8o my kdyz jedeme na vinobrani tak nam jeste z ubytovani volaji, jestli opravdu dorazime

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
100
21.10.19 16:56

@jessikka V hotelu jsem pracovala na recepci, jednalo se o 4-hvězdičkový hotel se 160 pokoji a takové situace tam byly na denním pořádku. Hotel dokonce musel řešit i přes exekuční úřad, pokud „hosté“ odmítali zaplatit za služby :pankac:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
11974
21.10.19 20:06
@terryuiu píše:
@jessikka V hotelu jsem pracovala na recepci, jednalo se o 4-hvězdičkový hotel se 160 pokoji a takové situace tam byly na denním pořádku. Hotel dokonce musel řešit i přes exekuční úřad, pokud „hosté“ odmítali zaplatit za služby :pankac:

Jistě, za nezaplacené služby. Ne na někom, kdo nic nerezervoval a snaží se to hotelu vysvětlit.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1358
21.10.19 20:35

To bude nejspíš podvodný spam, najde se plno blbců, co zaplatí a oni pak získají všelijaké údaje ke zneužití, vůbec to neřešit, smazat a šmitec

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5768
23.10.19 10:24
@Anonymní píše:
Ahoj,Prisel mi dopis z Nemecka z nejakeho hotelu, ze mam zaplatit za nekolikadenni pobyt. Ja vubec nevim o co jde, nikdy jsme se tam nechystali, kdyz uz hledam, tak pres booking a tam nic neni. Tak nevim, kde prisli na me jmeno a adresu.. V mailu jsem nasla potvrzujici email, ale ve spamu. Chteji po mne platbu, co s tim?

Ta jak to dopadlo? 8o

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat