Rodiče mi berou peníze

Anonymní
27.10.20 12:41

Rodiče mi berou peníze

Je mi 15 a našla jsem si dvě brigády, jedna je ta, že dělám sekretářku 15 tisíc za měsíc a druhá je ta, že spravuju webové stránky jedné firmy. 5 tisíc za měsíc. Studuji na helichovce a mám dobré známky, tak to v pohodě stíhám
Rodiče mi všechny moje peníze berou s tím, že bydlím u nich a nebylo mi 18, tak na ně mají nárok. A dávají mi 200 korun týdně s tím, že si musím všechno kupovat sama :zed:
Můžu se v 15ti odstěhovat? A být nezávislá na rodičích?
Případně jak to mám řešit?

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
23826
27.10.20 12:43

Odstehuj se, nejlepe ihned, zazaluj je nejméně o dvacku výživného. Asi napisu Prymulovi, at ty skolaky okamžitě zažene zpátky do skol.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5484
27.10.20 12:44

Ne, nemůžeš se bez jejich souhlasu odstěhovat. Tak si peníze nech posílat na účet třeba k babičce, nebo někomu komu věříš.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
28167
27.10.20 12:46
@Anonymní píše:
Je mi 15 a našla jsem si dvě brigády, jedna je ta, že dělám sekretářku 15 tisíc za měsíc a druhá je ta, že spravuju webové stránky jedné firmy. 5 tisíc za měsíc. Studuji na helichovce a mám dobré známky, tak to v pohodě stíhám
Rodiče mi všechny moje peníze berou s tím, že bydlím u nich a nebylo mi 15, tak na ně mají nárok. A dávají mi 200 korun týdně s tím, že si musím všechno kupovat sama :zed:
Můžu se v 15ti odstěhovat? A být nezávislá na rodičích?
Případně jak to mám řešit?

Peníze z brigád, co jsem měla jako studentka, patřily jen mě. Ale já si o prázdninách zas tolik nevydělala, ač jsem myslela, jaké nemám prachy. Peníze jsem dávala na domácnost až v době, kdy jsem dostudovala a začala opravdu pracovat. Jako rodič bych chtěla, abys určitou sumu spořila a kupovala si parádu na sebe, jízdné nebo sem tam něco do školy. Nechtěla bych, abys tak slušné peníze probendila na blbiny. Ale na domácnost bych je nevyžadovala.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit