Rodinné dluhy

Anonymní
27.9.20 23:51

Rodinné dluhy

Ahoj, potřebuji poradit s vážnou věcí. Jsem čerstvě 18 letý kluk a mám problémy doma. Táta je už delší dobu hodně zadlužený a jsem si víc než jistý, že dlouhy nestihne splatit, ale bohužel mi nikdy neřekne, kolik dluží. Mam kvuli tomu popravdě hodně po*raný život, protože vím, že budu ty dluhy za něj splácet do bůh ví kdy..až se něco (nedejbože) stane..Nemám chuť nic dělat, studuji ale bojim se, bojím se, že semnou nikdo nebude chtít být, abych ho nestáhl “ke dnu” a mam strach, že se kvuli tatovým dluhum neuživým..že budu mít kvůli němu život na hovno..Mámě je to třeba uplně jedno, s tátou se chce rozvést a o mě se nějak nestará, furt je jen v práci a nebo hrozně unavená..Co mám dělat? Dají se tyto problémy nějak řešit? Mohu pro to něco udělat už teď? Dají se nějak zjistit ty dluhy, i když mi to tata neřekne? Nemám to s kým probrat..jsem nešťasný, ty představy mě tak užírají..Vím, jakej táta je a že to splatit nestihne, to stihnout nemůže :? prosím pomoc, napadá vás něco?

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
4853
27.9.20 23:53

Nikde není napsáno že dluhy musíš platit ty. Stačí odmítnout dědictví.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
14082
27.9.20 23:53

Splácet nemusíš nic pokud odmitnes dědictví, “když se něco stane”… Učiň tak v případě, ze si si jistý, ze jeho jmění dluhy nepřesahuje ;)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4853
27.9.20 23:55
@neila píše:
Splácet nemusíš nic pokud odmitnes dědictví, “když se něco stane”… Učiň tak v případě, ze si si jistý, ze jeho jmění dluhy nepřesahuje ;)

Mám takový pocit že už si lze snad i vybrat co z dědictví příjmu, a co odmitnu. :think:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5325
27.9.20 23:55

Dědictví můžeš odmítnout, takže nebudeš muset platit nic.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
24684
28.9.20 00:05
@mackA159 píše:
Mám takový pocit že už si lze snad i vybrat co z dědictví příjmu, a co odmitnu. :think: