Rozdělené finance partnerů

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 31.10.18 08:12
Rozdělené finance partnerů

Krásný den všem. Trošku řeším otázku financí v naší rodině. S partnerem jsme spolu 7 let, máme 3,5letého syna a často se vracíme k problematice financí. Partner vydělává více než já (kolik přesně, to nevím), platí (svoji) hypotéku a poplatky které se domu týkají, stará se o auta. Já už chodím do práce, platím jídlo, tankuji do auta, kterým jezdím a kupuji věci pro sebe a pro syna (oblečení, kroužky), granule pro psa, dárky pro svoji stranu rodiny, nyní studuji a každý víkend nějakou částku procestuji. Na OČR chodím já se synem, což se občas ve výplatě promítne.

Co mě trápí je, že partner jde například do obchodu a společně vybereme oblečení pro něj, klidně za 4tisíce a já mám problém jít např. na dentální hygienu za 700Kč. Když mu řeknu, že mi to nevychází některý měsíc (někdy i něco málo ušetřím), tak mi natankuje, něco přidá, ale stejně si na tu hygienu třeba nezajdu - není to nijak vyvážené ty finance. Hrozné to bylo, když jsem byla na mateřské, měla jsem pocit, že se musím o něco prosit. Partner se o tom bavit nechce, má to tak asi z domu nastavené.

Máte taky někdo doma rozdělené finance? Uvítám nějaké příběhy, jak jste to doma měli/máte vy.

Stránka:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 21 Další »
Reakce:

jahuhudka
Extra třída :D 10993 příspěvků 31.10.18 08:17

Promin,ale v čem že jste partneři ?

jahuhudka
Extra třída :D 10993 příspěvků 31.10.18 08:19

On to tak má ASI nastavené z domu ? Vy jste nevytvořili svoji rodinu se svými pravidly? Vytvořili jste vůbec rodinu když se to u vás dělí na moje tvoje ,přispěj mi na naše dítě? 8o

Vemas
Kelišová 5366 příspěvků 31.10.18 08:19