Ruština - samouk, lze?

Napsat příspěvek
Velikost písma:
18305
25.7.13 14:28
@rokris píše:
Dobrý, krásný den všem! :kytka:
Rozhodla jsem se oprášit své znalosti ruštiny a napadlo mě, že bych se třeba časem pokusila o státnici.
Nemohu si ale dovolit platit rozličné kurzy - takže samouk. Myslíte si, že pokud bych si po nějaké době svědomitého samostudia zaplatila přípravný kurz, mohla bych zkoušku zvládnout?
Podotýkám, že nejsem úplný začátečník. Azbuku znám, ruský text přečtu a volně přeložím. Mluvenému slovu celkem rozumím. Zajímaly by mne vaše názory, zda se touto cestou mohu ke státnici dopracovat, nebo je to nereálné. Mockrát děkuji za reakce a mějte se hezky. :mavam:

Při určité sumě úsilí se ke státnici dopracuješ, to je bez debat. Jen bych doporučil najít si kontakt s rodilým mluvčím, který žije někde poblíž tebe. Už tady v diskusi padlo, že ani ruská fonetika se nedá ošidit.
Pokud budeš chtít něco zkonzultovat, klidně napiš. (A myslím, že ochotných v tomto diskusních tématu bude i víc…)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
rokris
25.7.13 14:37

@Jura007 Díky za pomocnou ruku. :kytka: :) Je fakt, že na konverzaci budu teprve někoho hledat.

• Citovat
  • Upravit
18305
25.7.13 14:39

@rokris No myslím, že v našem okolí to nebude problém. Koneckonců i na emiminu existuje ruskojazyčné téma „Pojďme se seznámit“.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
rokris
25.7.13 14:48

@Jura007 Fakt? Nemůžu to najít.

• Citovat
  • Upravit
9887
25.7.13 15:02

@rokris Já taky ne, a to jsem to měla booklý.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
rokris
25.7.13 15:05
@Viking píše:
@rokris Já taky ne, a to jsem to měla booklý.

Je to smazaný. :(

• Citovat
  • Upravit
rokris
22.8.13 18:29

Jak jde samostudium?

Zdravím všechny. :kytka:
Přicházím vyzvědět, jak se daří jazykovým samoukům. :) Musím říct, že u mě dobrý. Já jsem z ruštiny maturovala, takže i když už rozhodně nejsem žádná„ranní rosa“ základy se uchovaly. To teď pomáhá. No, chce to vydržet. Všem držím moc palce. :mavam: