Screening v 1. trimestru FN Olomouc

6
29.1.11 21:26

Screening v 1. trimestru FN Olomouc

Ahoj, chci se zeptat těch, kdo absolvovaly screening v 1. trimestru FN Olomouc na průběh vyšetření, zda je skutečně zdarma, zda dostaly fotku (popř. kolik se za ni platí), zda už jim lékař sdělil pohlaví miminka, zda byly spokojeny s průběhem a jednáním lékaře, jak dlouho vyšetření trvalo … prostě, jestli byly spokojené nebo ne a šly by tam znovu. Na FN Olomouc nemohu najít dohromady žádné reference a stále se nemohu rozhodnout, zda nejít radši do Brna (Centrum prenatální diagnostiky, s.r.o. - Veveří 39).
Děkuji.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
5591
29.1.11 21:45

Ahoj,
byla jsem na screeningu v létě,neplatila jsem nic,měla jsem žádanku od lékaře.Udělali UTZ,odebrali krev (nemusíš být na lačno) a to je vše.Na pohlaví je ještě brzo,to mi řekli až v 20tt na dalším genet. UTZ.Pokud fotku chceš,dají Ti,platí se za ni tuším 50 nebo 100Kč.Ale z hlavy to už teď nevím kolik.
Dr. byla fajn,byla to sice cizinka,ale v pohodě,vše vysvětlila,ukázala.Teď zž je genetický UTZ v nové budově a je to tam moc příjemný prostředí
Není čeho se bát,klidně bych šla znova,ale to už u nás nehrozí :think: :mrgreen:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5591
29.1.11 21:46

jo a vyš. trvalo tak cca 15-20 min,podle mě víc určitě ne.Objednávají sice na nějakou hodinu,ale chvilku se čeká (déle jak 30min jsme nečekali ani jednou)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1322
29.1.11 22:23

ahojky :) taky jsem byla na screeningu ve FN v OL v 1.trimestru a také mě vyšetřovala cizinka. Vyšetření trvalo asi 20 min, pohlaví mi neřekli - to je ještě brzy a fotku udělali za 50 Kč. Já chtěla v 3D, ale to se prý tak brzy ještě nedělá. A pak mi vzali krev a pokud nebudou do druhého dne volat, vše je v pořádku. Já jsem byla spokojená :-D

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6895
29.1.11 22:24