Servírka plat v ČR

Anonymní
4.9.20 11:23

Servírka plat v ČR

Dobrý den, pracuji jako servírka v hospůdce. Nevaříme. Otevřeno od 10 do 22.00.
Plat mám 1000 kč za směnu. Kolik máte vy prosím? Není to málo? :(

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1197
4.9.20 11:34

To máš 83 kaček na hodinu. Tisícovka je v hrubém či čistém?
Dýška máš pro sebe?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
16423
4.9.20 11:35

Máš to v čistém nebo hrubém? kolik máš cca dýška? taky to asi nebude krajské město ne?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
4.9.20 11:50

Záleží odkud jsi, pokud je to na vsi…tak je to sice málo, ale asi odpovídající. Zvlášť pokud jsi z místa.
Pokud máš pěkná dýška, která si můžeš nechat není to tak zlé.

Já pracovala dva roky zpátky v kavárně, plat 110 + odměny asi 2000 měsíčně. Město do 50.000 obyvatel. Dýška jsme si dělily na rovný díly, vycházelo to okolo 400-600 za směnu.
Byla to ale řehole, od 7-21:30 na nohách, nezastavily jsme se…
Ale i se slevou na syna jsem měla okolo 35.000…
Kvůli rodině jsem to vzdala i když peníze super, nejsou všechno.

• Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
4.9.20 11:59

Bydlím ve městě cca 30 tis obyvatel. Je to v čistém + dýška.

• Citovat
  • Nahlásit
1197
4.9.20 12:56
@Anonymní píše:
Bydlím ve městě cca 30 tis obyvatel. Je to v čistém + dýška.

Kdybys byla servírka někde v mišelinské kavárně nebo restauraci, tak to by bylo málo.
Pokud je to obyč hospoda, tak je to jakš takš.
(pokud k tomu děláš navíc po zavíračce/před otevíračkou každou směrnu počítání stavu čajů, piv, nealka, vytírání, úklidy wc atd.. tak je to sakra málo).

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
4.9.20 13:49

@FraDeu přebírám účet vždy první den šichty, potom zase účet. Dělám krátký dlouhý týden. Jsem placena od - do.. Každý den jsem tu s hosty o hodinu a 2 dýl.

• Citovat
  • Nahlásit
1197
4.9.20 14:44
@Anonymní píše: