Snažení ČERVENEC 2019

Fotoalbum tématu (54) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Gargamel
Stálice 84 příspěvků 05.06.19 05:27
Snažení ČERVENEC 2019

Ahoj holky, jsem tu nová, i když doma mám už tři děti, takže nejsem nováček co se týče snažení. Asi si možná myslíte, že blázním, když zakládám červenec sotva začal červen, ale myslím, že tu je jistě spousta snažilek, které se chtějí začít snažit až příští měsíc. Tak doufám, že se brzy přidáte k diskuzi. :)

Já jsem měla poslední MS na konci května, takže asi zrovna ovuluju, ale protože se chceme snažit o holčičku, rádi bychom se snažili před ovulací, aby klučičí spermie neměly šanci, takže až další měsíc. Protože absolutně netuším, kdy ovuluju, nakoupila jsem si ovulační testy a chci testovat celý měsíc až do příští MS a ovulace, snad to teda k něčemu bude, protože jsme se o mimi snažili už loni v červnu a testy mi OVU vůbec neukázaly. Už nejsem nejmladší (36) a mám akne, tak snad nemám PCOS, ale menses mám pravidelnou, tak snad ovu probíhá… Navíc mám pocit, že jsem loni v tom červnu otěhotněla, protože v řervenci přišla menses o týden dřív a s bolestmi a byla silná, takže to možná bylo nepovedené těhu, ale jistá si nejsem, protože testy byly negativní (bylo to týden před očekávanou MS).

Holky, tak se těším až se přidáte a napíšete o sobě. :mavam:

Stránka:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 100 Další »
Reakce:
Lola001
Nováček 2 příspěvky 06.06.19 12:41

Ahoj, jsem na tom obdobně. Plánujeme se v létě posnažit… a už taky nejsem nejmladší :D a taky mám doma už 3 prcky, nejmladšímu je 5 :-)

Gargamel
Stálice 84 příspěvků 06.06.19 12:58

@Lola001 Tak to jsme na tom stejně. To je super! Naší nejmladší je šest, no a ten největší prcek bude mít za necelé dva týdny 13. Tak drřím palce na snažení! Já čekám na červnovou MS a pak jdem na to. :palec:

Lola001
Nováček 2 příspěvky 06.06.19 13:27