Reklama

Sociál a dvojčata

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 03.09.18 21:23
Sociál a dvojčata

Dobrý večer ženy, mám takový dotaz. Nebo spíš těch dotazů je hodně. Jsem ve 13tt, je to mé první těhotenství a čekáme dvojčátka. Moje první otázka zní, vedoucí v práci mi řekla že mám zavčas oznámit na sociálu že čekám dvojčata, chci se zeptat kdy tam jít a co k tomu všechno potřebuji? :roll:
A další otázka, co ještě všechno za vyřizování mně čeká? 8o
Jinak jsem normálně zaměstnaná na HPP.
Jsem s toho všeho jak Alenka v říši divů :think:

Reklama

Reakce:

pe-terka
Neúnavná pisatelka 15964 příspěvků 03.09.18 21:36

nejsem odborník, ale proč by mělo sociálku zajímat 13ti týdenní těhotenství s dvojčaty? to snad až se narodí, ne? Pak budeš mít nárok na vyšší rodičák, než je obvyklé s jedním dítětem :think:
Těhotenství s dvojčaty je „zajímavé“ pouze pro gyndaře, ptž je v některých ohledech rizikovější a budou tě víc hlídat :think: A gyndaři už to dávno ví, ne? :mrgreen: Taky je možné, že půjdeš dříve do pracovní neschopnosti a dříve nastane i porod, ale to ted neřeš :think:
Užívej si těhotenství, hýčkej si mimika v bříšku a těš se na ně :kytka:

Váš příspěvek
Reklama

Reklama

Poslední články

Adopce na dálku a návštěva Bangladéše mě mnohé naučila, říká Věra Pilbauerová

Věra Pilbauerová změnila život bangladéšské dívce Líze, která by bez její... číst dále >

Máte doma nebezpečné hračky?

Nebezpečné hračky jsou zrádné především tím, že nejsou poznat na první pohled... číst dále >

Články z Expres.cz

Do čela s ním! 5 důvodů, proč by Kubera byl skvělým předsedou Senátu

Primátor Teplic Jaroslav Kubera (ODS) slaví úspěchy nejen v domovském městě,... číst dále >

Příběh Aloise Rašína: Jak se z radikálního nacionalisty stal zakladatel Československa?

Mluví se o něm málo, v souvislosti se vznikem Československa mnohem častěji... číst dále >