Sociál a dvojčata

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 03.09.18 21:23
Sociál a dvojčata

Dobrý večer ženy, mám takový dotaz. Nebo spíš těch dotazů je hodně. Jsem ve 13tt, je to mé první těhotenství a čekáme dvojčátka. Moje první otázka zní, vedoucí v práci mi řekla že mám zavčas oznámit na sociálu že čekám dvojčata, chci se zeptat kdy tam jít a co k tomu všechno potřebuji? :roll:
A další otázka, co ještě všechno za vyřizování mně čeká? 8o
Jinak jsem normálně zaměstnaná na HPP.
Jsem s toho všeho jak Alenka v říši divů :think:

Reakce:
pe-terka
Neúnavná pisatelka 16731 příspěvků 03.09.18 21:36

nejsem odborník, ale proč by mělo sociálku zajímat 13ti týdenní těhotenství s dvojčaty? to snad až se narodí, ne? Pak budeš mít nárok na vyšší rodičák, než je obvyklé s jedním dítětem :think:
Těhotenství s dvojčaty je „zajímavé“ pouze pro gyndaře, ptž je v některých ohledech rizikovější a budou tě víc hlídat :think: A gyndaři už to dávno ví, ne? :mrgreen: Taky je možné, že půjdeš dříve do pracovní neschopnosti a dříve nastane i porod, ale to ted neřeš :think:
Užívej si těhotenství, hýčkej si mimika v bříšku a těš se na ně :kytka:

Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

Nová kuchyň potěší celou rodinu

Rčení „láska prochází žaludkem“ platí i pro spokojený rodinný život. K tomu,... číst dále >

Velká fotosoutěž: Fisher-Price je u konce. Kdo se může těšit na výhru?

Milé maminky, od 24. 9. 2018 do 9. 12. 2018 jste mohly přidávat fotografie... číst dále >

Články z Expres.cz

Trápení rychlobruslařky Sáblíkové: Vyřešilo by její trable těhotenství?

Celých třináct let nechyběla Martina Sáblíková (31) na stupních vítězů na... číst dále >

Fanoušci se bijí za Arichtevu: Tomicová nemá ve finále co dělat!

Není na světě člověk ten, aby se zavděčil lidem všem. Na vlastní kůži to... číst dále >

Články z Ona Dnes