Poradna dětského psychologa
PhDr. Václav Mertin
M taky doma nespi a v jeslickach je ted druhy rok a opry ji nikdy nemuzou po O vzbudit
a vikendy jede od rana do vecera v kuse- ja neresim, ucitelky nikdy neresily- sila kolektivu asi… - pokud je erditelka fajn, zkusila bych promluvit s ni- neprijde mi OK dite nutit- u nas je spani oddelene takze neni roblem aby treba nekdo byl v herne kdyby fakr nemohl usnout…
Samozřejmě sem to hlásila předem, že V nespí. Ale všichni mi tvrdili - tady spí po O všichni - a usmívali se. No a právě když dneska úča viděla Vítka jak je ve 12.30 nastřelenej jak z praku - po únavě ni vidu a slechu, tak asi trošku znervózněla.
Zkusím zítra vstát ještě dřív a vzbudit ho zároveň se mnou, ale rozhodně nebudu celej týden vstávat v 6, aby byl jednou týdně unavený.
Abych to uvedla ještě na pravou míru - V bude chodit na 5 dní - tzn každý týden ve středu. Akorát tu první várku chtěli abychom odchodili v kuse - což děláme zrovna teď.
Ahoj já jsem učitelka v Mš a máme malou třídu kde děti spí na lehátkách ve třídě .Ze sedmnácti dětí usne tak deset mám děti čtyřleté až pětileté a děti co nespí poslouchají pohádku na cd nechávám je odpočívat tak hodinu a něco po té je potichu odvádím ke stolečku kde si kreslí kdo by rušil musel by být na lehátku.Hodně dětí chodí do školky o půl sedmé a ty usnou hned jak si lehnou takže to potřebují.Prostě nespící děti se musí přizpůsobit a mnohé opravdu začnou spát.U nás s tím nemáme problém ani rodiče.Já sama si myslím že takto malé děti by si měli alespon chvilku odpočinout i kdyby jen ležely a poslouchaly pohádku.Krom toho paní učitelka má plno papírování a příprav na další den že hodinku si tu svojí práci musí nějak udělat.Já mám doma své děti a kdybych měla vše dělat po večerech tak už se nemohu věnovat své rodině.Prostě hodku vydrží všichni.
ZUZAN