Špatná matka?

Anonymni
8.4.07 13:01

Špatná matka?

Mám 4letou holčičku a můj problém je v tom, že mám pocit, že jsem špatná máma. Od 2,5 jsem ji šoupla do školky, protože jsem chtěla jít pracovat. Jsem učitelka, takže dětí si ve škole užiju až dost a když příjdu domů chci mít trochu klidu, což mi ale moje malá určitě nedá. Je hyperaktivní a strašně ukecaná. Zjistila jsem, že když je v nějaké místnosti, jdu raději do druhé ať ji nemusím pořád poslouchat a něco vysvětlovat. Mám pocit, že nic nestíhám-doma binec, do práce nic hotové a s malou si ani nepohraju. Jen se mazlíme, to je vše na co se zmůžu-občas pexeso, nebo člobrdo. Když se podívám kolem sebe a vidím stále nějaké matky, jak si s dítětem čtou, vaří, lítají po venku, tak mě chytá depka. Na manžela se spolehnout nemůžu, ten byl vychovaný ve stylu žádné něžnosti, jsi chlap-půl roku jsem ho učila se s malou potulit. A navíc je pořád v práci nebo na stavbě, je úplně udřený- nemůžu po něm chcít, aby si s ní hrál-je rád, že se jde vyspat.Malá na mě visí, jak ocásek-musím s ní jít i čurat, těžce nese každé odloučení,byť jen na pár hodin.Teď bychom chtěli s manželem druhé dítě, ale bojím se, že to nezvládnu.Nemám čas na jedno, natož na dvě. Máte to taky někdo tak? Nebo jsem opravdu tak špatná a měla bych začít něco dělat. Díky moc holky, že jsem se mohla vypovídat.

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

2172
8.4.07 13:50

No k tomu, jestli jsi špatná matka nebo ne, se nebudu vyjadřovat, to fakt nevím, malýmu jsou teprve tři měsíce, jsem nezkušená matka :lol: , ale spíš je blbý, že si to vyčítáš, protože na to jsou ty prckové hooodně citlivý. Dělej to tak, jak nejlíp umíš, a neporovnávej se s ostatními. Pokud máš opravdu pocit, že jí o něco připravuješ, tak to můžeš zkusit změnit, ale myslím, že prcek pozná, když se s ní budeš mazlit jen proto, že máš pocit, že bys měla. A proč chceš druhý?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymni
8.4.07 14:08