Ztratilo se mi téma

Anonymní
1.3.10 07:20

stratilo se téma

založila jsem včra téma a dneska už tam není?!Jak je to možné? Jsem tu nováček,dřív jsem jen četla,ale zaregistrovaná jsem od včerejška,tak jsem mohla udělat něco špatné…

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

29049
1.3.10 07:23

A nebylo to téma,které obsahovalo reklamu,odkaz na jiné stránky nebo něco podobného?Nebo odkaz na soutěž?To tady myslím včera bylo..Taková témata jsou na tomto serveru zakázaná a administrátoři je hned mažou :wink:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
1.3.10 07:34

nn,nic takového to nebylo

• Nahlásit
  • Citovat
2901
1.3.10 07:41

A co to bylo za téma?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
1.3.10 07:43

narodí se nám blbeček…
o tom jak rodina reaguje na moji novou nemoc na kterou se přišlo až teď v těhu,napsala jsem jí jako anonym,protože sem chodí příbuzná a zná můj nick

• Nahlásit
  • Citovat
Anonymní
1.3.10 07:43

narodí se nám blbeček…
o tom jak rodina reaguje na moji novou nemoc na kterou se přišlo až teď v těhu,napsala jsem jí jako anonym,protože sem chodí příbuzná a zná můj nick

• Nahlásit
  • Citovat
3184
1.3.10 07:48

Anonymní: ráno sem na tvé téma koukala není vymazané
rozklikni si Více nových diskusí
má jen trošku jiný název, možná to admin pozměnil :wink:
Teď se to jmenuje Řeči - …

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5164
1.3.10 08:03
Kajjka píše:
Anonymní: ráno sem na tvé téma koukala není vymazané
rozklikni si Více nových diskusí
má jen trošku jiný název, možná to admin pozměnil :wink:
Teď se to jmenuje Řeči - …

Jj je to tam,ráno jsem se na to taky koukala

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
29049
1.3.10 08:21

Je to tam :-)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
12975
1.3.10 08:48
Anonymní píše:
založila jsem včra téma a dneska už tam není?!Jak je to možné? Jsem tu nováček,dřív jsem jen četla,ale zaregistrovaná jsem od včerejška,tak jsem mohla udělat něco špatné…