Svatební fotka

Anonymni
28.4.09 13:43

Svatební fotka

Mám jeden problém nedávno jsem se dozvěděla že fotografka která fotila moji svatbu uveřejnila moji fotku na tabuli pro svoji reklamu do jednoho obchodu ale vubec nevím co ted mám dělat protože se mě vubec nezeptala jestli muže moje foto takto vystavit a po správu asi měla ne??co si o tom myslíte?ja teda vubec s tím to nesouhlasím protože to jsou moje fotky mé soukromí!

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

921
28.4.09 13:50

No právo by měla, kdyby se jednalo o novinářskou fotografii, případně umělecké dílo. Nicméně vzhledem k tomu, že se spíš jedná o její prezentaci, rozhodně by se vás měla zeptat! A i kdyby to nebylo protiprávní, tak je to určitě minimálně slušnost, se napřed dovolit. Na druhou stranu, co kdybys zkusila jí normálně zavolat a slušně ji požádat, aby foto stáhla, že je ti to velice nepříjemné. Třeba je jen trochu natvrdlá a neuvědomila si, že ti to může vadit.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymni
28.4.09 13:58

už jsem ji zavolala a arogantně mi řekla že se nikoho ptal nemusí že jako autor má na to právo a že se semnou nebude o tom bavit a že musí končit má hodně práce.tak jsem ji poslala do ......nevydržela jsme to.stejně už na naší svatbě byla hodně nepříjemná muj muž z ní už tekl jak ho pořád komandoval ženichu stoupněte si tak to ne tak!! A jak to máte ty boty dejte je víc k sobě a atd.

• Nahlásit
  • Citovat
Anonymni
28.4.09 14:29

promin-ale je to KR.VA NEBESKA.Takto se jedna se zakazniky?No potes…Petra

• Nahlásit
  • Citovat
8145
28.4.09 14:38

Podívej, VY jste zaplatili za fotky JÍ - ty fotky jsou VÁŠ majetek! Pokud ti to vadí, nenechej se odbýt! Nebo jste jí seděli modelem a ona zaplatila vám? 8)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
452
28.4.09 15:05

V době, kdy jsem se vdávala ještě nebyly tak běžné digi foťáky, a tak jsme fotky dostali i s negativem. Známá byla taky někde vystavená, ale ptali se, jestli ji to nevadí.