Poradna gynekologa
MUDr. Jiří Škultéty
Kup si v lékárně mast nebo zaváděcí gel, můžou ho o těhotné. Já bez něj poslední měsíc nemohla být, problém stejný, dle dr vše ok
Mám stejný problém. Doktor mi řekl, že je v těhotenství normální, když se objeví kvasinky. Doporučil mi omezit cukr (to je živí), jíst probiotika a koupit si třeba canesten mast. A musím říct, že když jsem to tak zkombinovala, tak je to snesitelné.
Někdy je to prostě hormonální a musíme to přežít.
Ahojky, zkus lactacyd, mě pomáhá na všechno. Když ucítím, že mě dole zaštípe nebo zasvědí, opláchnu se a mám klid. Mohou to těhotné (nemusí to být přímo ten pro těhotné), ale zabrat nemusí. Každopádně mě zabírá jenom to. Držím palce, ať se toho co nejdříve zbavíš. Je to nepříjemné.
Jojo, jsou to kvasinky. Já je měla u obou těhotenství, pořád se to vracelo. Omývat vlažnou vodou, necpat se sladkým, koupit si v lékárně mastičku a zkus v noci spát bez prádla, mě to pomohlo, že to tam dole trochu luftovalo. Canesten mi moc nezabíral, tak jsem koupila jenamazol a ten byl dobrý.
Po porodu to všechno odezní.
@Anonymní píše:
Také jsem zkoušela a vůbec to nepomohlo.
No když už ani to nepomáhá, tak jsem pak měla od doktora předepsané čípky. Uchovávali se v lednici a aplikovali jednou za den. Pak to vytékalo ven a bylo to dost nechutné, ale pomohlo to. Ale to jsem měla až těsně před porodem. Ani jsem je nestihla vybrat všechny. Nebo to kvasinky nejsou. A to pak nevím.
Zdravím a předem se omlouvám za anonym, ale jedná se o dost citlivé téma, tedy alespoň pro mě…
Už jsem z toho opravdu zoufalá, lékař mi poradil, abych používala intimní gel na mytí, ale to absolutně nepomáhá. Přes den tento problém není tak hrozný, kolikrát je vše naprosto bez problémů, ale jakmile delší chvíli sedím, nebo jdu večer spát, tak nemůžu vydržet. Neměla jste náhodou některá podobný problém? Jak jste toto když tak řešily? Už opravdu nevím, co s tím 
Jsem teď ve 34tt a asi už 4 týdny mám dost intimní problém, kterým je svědění intimních partií. U lékaře už jsem byla 2× a vše je prý naprosto ok.