Těhotenství po mimoděložním těhotenství

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
quikliska
Nováček 7 příspěvků 11.09.19 15:20
Těhotenství, snaha

Dobrý den, jsem tu nová a jdu za Vámi s prosbou. Bohužel mám gynekologa, který je naprosto odtažitý a nevím koho se zeptat. Jsem měsíc (11. 08.) po čištění dělohy a odebrání levého vejcovodu, z důvodu mimoděložního těhotenství. 24. 8. bylo jeden den krvácení a pak dva dny maličko špinění a toho 24.8. šílené bolesti břicha. Poté podle ovulačního testu jsem měla ovulaci 04. 09. od té doby mě bolí prsa a břicho a píchá v pravém (vaječníku). Bazální teplota poslední dva dny 36,8. Dnes mám čirý rosolovitý hlen s kouskama bílého. Mohlo by se jednat o otěhotenství, nebo se testy sekly a bude ovulace? jsem nováček. Je to 13 let od posledního porodu a miminko bych opravdu chtěla, to mimoděložní těhotenství mě úplně zlomilo, měl to být náš zázrak. Děkuji moc za odpovědi :srdce: :srdce:

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
ugluk
Hvězda diskuse 47591 příspěvků 11.09.19 15:33

Ano, testy se mohly seknout. Ano, můžeš být těhotná. Ale týden po případné ovulaci neřeš příznaky, za týden si udělej test a uvidíš. Pokud bude negativní a MS nedorazí, za dlaší týden ho zopakuj.

quikliska
Nováček 7 příspěvků 11.09.19 15:36
@ugluk píše:
Ano, testy se mohly seknout. Ano, můžeš být těhotná. Ale týden po případné ovulaci neřeš příznaky, za týden si udělej test a uvidíš. Pokud bude negativní a MS nedorazí, za dlaší týden ho zopakuj.
:srdce: :srdce: dekuji
Markeet1
Zasloužilá kecalka 892 příspěvků 11.09.19 15:53

@quikliska
Pred mesicem takovy zakrok a vy jste se zacali hned snazit? Dr ti nerekl pockat aspon dalsi cyklus? Kazdopadne ano mohla to byt ovulace. Od zakroku muze byt bolestivejsi (vlastni zkusenost)

quikliska
Nováček 7 příspěvků 11.09.19 15:55

Prý necháme volný průběh a když do konce roku nic, tak mě prý pošle na kliniku. Toď vše, co mi řekl.

Markeet1