Těhotná 15 letá sestra

Anonymní
23.6.21 21:55

Těhotná 15 letá sestra

Tak, teď jsem naprosto šokovaná a nevím co mám dělat. Moje sestra ještě neoslavila šestnácté narozeniny a už je prý těhotná! O jejím sexuálním životě vím, začala už ve čtrnácti. Myslela jsem, že ji naprosto přerazím, ale vytáhnout jsem to z ní musela sama, protože pořád jenom brečela a brečela…Teď, když jsem si všimla jejího divného chování, často nevnímá, brečí a chodí na záchod…před zrcadlem si kontroluje břicho. Achjo… Já to naprosto nepochopím, bere prášky, ale stejně nepravidelně. Nevím co mám dělat, našeho otce trefí mrtvice, mamka ji snad uškrtí. Na potrat jít nechce. Jenže co škola? Chodí do prváku na gympl, život má ještě před sebou a ona je naprosto nezodpovědná! Fakt blbá…Já v jejím věku ani nevěděla co sex je, ona si neuvědomuje ty následky, které ji teďka postihnou. Co byste dělali na mém místě? Nebydlíme spolu, ona žije u otce a já u matky. Studuji v Praze, takže doma taky nejsem často. Prosím o pomoc.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
3536
23.6.21 21:56

Na tvém místě? Nic, to si musí vyřešit tvoje sestra, její oplodnitel a případně jejich rodiče, když si to rozhodne nechat.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
31869
23.6.21 21:57

Na tvém místě bych se do toho nemotala ;) Sestře hodně štěstí :hug:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
9860
23.6.21 22:00

Nic. Je to její problém. Max bych ji nabídla podporu, že s ní půjdu když to bude oznamovat rodičům a snažit se klidnit situaci.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
9089
23.6.21 22:00

Bud ji oporou, ale nic neres sama. Je nezletila, musi to resit rodice.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
23.6.21 22:01

Mám zavolat mamce a říct jí o tom? Měla by tom vědět ne?? :think: :think:

• Citovat
  • Nahlásit
9860
23.6.21 22:02
@Anonymní píše:
Mám zavolat mamce a říct jí o tom? Měla by tom vědět ne?? :think: :think:

Ne, ať ji to řekne sama.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
35108
23.6.21 22:03