Těhotná servírka - neschopenka

434
25.8.22 13:39

Těhotná servírka- neschopenka

Zdravím. Pracuju jako servírka 13hodinove směny. Dlouhý/krátký týden jak dlouho jste to v práci vydržely??? Máme toho v práci hodně a za celý den si vůbec neodpocinu, většinou jsem ráda že stihnu oběd alespoň ve stoje :zed: momentálně jsem 10tt v práci to zatím tajim, ale jsem už teď strašně unavená :,(

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
11851
25.8.22 14:00

Zkušenost nemám, snažila bych se vydržet do 1. scr a pokud bude vše vporadku oznámila bych to šéfovi a požádala o zkrácení směn…nebo třeba jestli máte bar že bys byla za barem a na place někdo jiný…únava by se teoreticky měla trochu zlepšit s koncem 1. Trim. No já byla unavená pořád..m

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
434
25.8.22 14:34

Přesně tak to mám v plánu, vydržet to do 1. screeningu. Poté to oznámit. Za barem jsem naštěstí pořád, na place bych to fakt nedala, navíc teď v létě terasa ( horko a hooodně naběhaných km).
No, ještě tak měsíc, v úterý teprve dostanu termín screeningu

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3734
25.8.22 15:13

Dělala jsem dvanáctky denní i noční do října, otěhotněla jsem v srpnu, v listopadu jsem už dělala jen dlouhé denní a od prosince mě převedli na pracovní dobu od 6 do 14 každý den. Víkend volno. Přišli s tím sami. Takhle jsem dělala do února až.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3734
25.8.22 15:15

@Vladusxx Únava spíš přibývá s postupujícím těhotenstvím ne? Břicho je těžké, ženská nosí třeba o 10 kil navrch, v noci se budi, bolí záda atd. Ze začátku ani skoro neví že je těhotná do 12 týdnu tak jaká únava?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
11851
25.8.22 15:26